موضوعات داغ

محصول ديگري از دي اس به زودي در ايران رونمايي مي شود

عکس مطلب اول
خودروی سدان دی اس 5LS مجوز ورود به کشور را دریافت کرد. این خودرو در حقیقت نمونه ی سدان خودروی هاچ بک دی اس 5 است که پیش از این نیز توسط آریان موتور عرضه شده بود و بعد از آن شاهد حضور شاسی بلند این برند به نام دی اس 6 بودیم که فروش نسبتاً مناسبی را نیز تجربه کرد.

دی اس 5LS

دی اس 5LS یک خودروی لوکس فرانسوی است که از سال 2014 در بازار حضور دارد و سیتروئن تا کنون موفق به فروش بیش از ۱۰هزار دستگاه از آن را به فروش برساند.

دی اس 5LS

این خودروی سدان در بازارهای جهانی با پیشرانه‌های مختلفی از ۱.۲ لیتری تا ۱.۸ لیتری عرضه می‌شود که برای بازار ایران مدل ۱.۶ لیتری توربوشارژر در نظر گرفته شده است. این پیشرانه توانایی تولید ۱۶۰ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتون متر گشتاور را دارد که این نیرو از طریق گیربکس شش سرعته‌ی خودکار ساخت آیسن ژاپن به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. بد نیست به این نکته نیز اشاره کنیم که موتور این خودرو با همکاری بی ام و ساخته شده است.

دی اس ۵ ال اس

دی اس 5LS مجهز به امکاناتی چون سیستم نمایشگر سر بالا، هشدار نقطه‌ی کور، چرم طبیعی با کیفیت داخلی، دوربین دید عقب و سانروف برقی است. قیمت نهایی این خودرو در بازار هنوز اعلام نشده است اما عرضه‌ی آن به زودی آغاز می‌شود. با خودروبانك همراه باشيد و رونمايي كامل اين خودروي جديد بازار را در سايت خودروبانك ببينيد.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/17
DS برند فوق العاده اي هستش . كسايي كه ميان مي گن چرا به ماشين فرانسوي بايد ٢٠٠ ميليون پول داد، واقعا چيزي از اين برند نمي دونن.
1395/8/17
به نظر من سدان این ماشین موفق نمیشه! تو بازار هاچ بک لوکس نداریم واسه همین ۵ معمولی یکم فروخت! ولی با وجود ماشینایی مثل تلیسمان یا کمری یا حتی لکسس و بی ام و های کارکرده، شانس این ماشین کم هست!!! و خریدش با قیمت ۲۰۰ واقعا منطقی نیست و بدرد کسی میخوره که میخواد کلکسیون ماشین جمع کنه
1395/8/17
موفق به فروش 10000 دستگاه شده است.خیلی فروشش بالا بوده واقعا شاهکار کرده در مدت دو سال.میشه تقریبا روزی 15 دستگاه در کل دنیا؟؟؟؟؟
1395/8/17
این همون 508 هست منتها یه خورده تغییر چهره داده
1395/8/18
اگر خودرو بانک از محصولات Ds تعریف کنه..وگرنه ما که استقبال خوب و ... ندیدیم
1395/8/18
اگه قيمتش زير ١٧٠-١٨٠ باشه شايد بتونه موفق بشه. رنو تليسمان و حتي كره اي ها از اين بهترن
1395/8/19
دوست عزیز همون تالیسمان توی کره داره تولید میشه و کل رنو از نظر فروش در برابر نه کیا نه هیوندای حرفی نداره.توی تالیسمان هم بشینی مطمئن باش میخوره تو ذوقت.
1395/8/19
تنه جایی که اسم این برند دیده میشه توی این پیج هست.ادمینهای محترم کسی که این رو میخره اگه ناراضی باشه و نتونه هم بفروشه تا حد زیادی مقصرش شمایی و وبالش گردنتون رو می گیره.
چی چیه اینو تعریف می کنید آخه؟! کدوم زیبایی کدوم لوکسی؟!