موضوعات داغ

برند DS در فکر ساخت پلاگین هیبرید

عکس مطلب اول
عموم شرکت‌های بزرگ خودروسازی حداقل یک ماشین هیبریدی یا پلاگین هیبریدی دارند تا بازار مصرف را برای رقیبشان خالی نکنند. برند DS هم تحت حمایت و مالکیت مستقیم پژو- سیتروئن، دو سه سالی می‌شود که اعلام استقلال کرده و چندین خودروی مختلف با برند اختصاصی خود ارائه کرده است، حال این برند برای تبدیل شدن به یک شرکت خودروسازی بزرگ جهانی، قصد دارد یکی از شاسی بلندهای خود را پلاگین هیبریدی کند و یا براساس پلتفرم آنان دست به تولید خودرویی پلاگین هیبریدی بزند.
با گسترش آلایندگی‌های زیست محیطی و مخاطرات آنان، ماشین‌های پلاگین هیبریدی هم تقریبا سه یا چهار سالی می‌شود با جدیت بیشتر و سریع‌تر دنبال شده‌اند و تقریبا امروزه هر خودرویی که برنامه بلندمدت داشته و خود را برای چند سال آینده آماده می‌کند، یا پلاگین هیبریدی بوده و یا کاملا الکتریکی هستند که خوشبختانه DS هم می‌خواهد به این مقوله ورود پیدا کند.
هنوز اطلاعات دقیقی از محصول پلاگین هیبریدی DS در دسترس نیست، ولی همانطور که گفتیم تاکید زیادی بر روی خودروی شاسی بلند کرده‌اند که در این بین به گزینه‌های محدودی همچون DS4 کراس بک و یا DS6 برمی‌خوریم که باز هم در میان این دو ماشین، شاسی بلند DS6 احتمال بیشتری دارد و بیشتر به ماشین‌های شاسی بلند می‌خورد.
نسل بعدی خودروهای پلاگین هیبریدی PSA (گروه خودروسازی پژو- سیتروئن) هم قرار است تا سال 2019میلادی آماده تولید شده و به بازار عرضه شود که در این میان شرکت خودروسازی DS هم می‌تواند از تکنولوژی و دانش فنی سیتروئن بهره‌مند شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد