موضوعات داغ

توقف تولید تسلا P90D

عکس مطلب اول
تسلا باز هم در محصولاتش تغییرات ایجاد کرد و تغییراتی را در مدل‌های S و X اعمال کرد. همچنین این خودروساز امکانات جدیدی را برای مدل اس اضافه کرد.
تسلا تولید مدل P90D را متوقف می‌کند و از این پس تنها مدل قوی ترP100D بر روی خط تولید قرار خواهد داشت که شتاب صفر تا صدی برابر با ۲.۷ ثانیه دارد.
همچنین در هر دو بدنه‌ی اس و ایکس، حالت رانندگی ludicrous Mode به صورت استاندارد عرضه خواهد شد که قبلا و در مدل‌های 90D به صورت آپشن وجود داشت. همچنین سیستم تعلیق بادی هم که قبلا در مدل‌های P90D به صورت آپشن عرضه می‌شد قرار است در مدل‌های P100D به صورت استاندارد وجود داشته باشد. البته مدل ایکس P90D نیز به صورت استاندارد از سیستم تعلیق بادی برخوردار است.
احتمالا برای پر کردن فاصله‌ی بین مدل‌های اس و ایکس، مدل 100D عادی نیز به محصولات تولیدی اضافه شوند. همچنین تسلا در مدل‌های جدید امکان سفارش سانروف ثابت تمام شیشه ای را فراهم کرده است که به گفته ی این شرکت احساس کابینی بازتر و گران قیمت‌تر را به سرنشینان می‌دهد.
تسلا هفته‌ی گذشته از سیستم پنل خورشیدی شفاف خود برای استفاده در سقف خودروها و همچنین نسل دوم سیستم ذخیره سازی انرژی با نام Powerwall رونمایی کرد. برای مدل شاسی بلند ایکس نیز تسلا مدل ۵ نفره را عرضه می‌کند که امکان تا کردن صندلی‌های ردیف دوم آن وجود دارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد