موضوعات داغ

نسل دوم i3 در راه است

عکس مطلب اول
خودروی کوچک و دوست داشتنی بی ام و، یعنی i3 که چند سال پیش همراه برادر اسپرت خود یعنی i8 معرفی شد، توانست در همان ابتدای کار کانون توجهات را به سمت خود جلب کند تا بعد از گذشت تقریبا 3 سال از عرضه، شاهد فروش بیش از60 هزار دستگاه از این خودروی دوست دار محیط زیست BMW باشیم.
حال در یک مصاحبه مطبوعاتی، مدیر پروژه بی ام و i3 برای تداوم تولید و بقای نسل، خبر از آمدن نسل دوم این خودروی دوست دار محیط زیست داده که قرار است با یکسری تغییرات جزیی و کلی در آینده‌ای نامعلوم معرفی شود. ولی خب جدای از بحث طراحی ظاهری، مهم‌ترین موضوع برای نسل جدید می‌تواند محدوده حرکتی آن باشد تا برای ترغیب خرید سوژه‌ای دست مشتریان بدهد.
همانطور که احتمالا می‌دانید، در حال حاضر قدرتمندترین بی ام و i3 به یک باتری 33 کیلووات ساعتی مجهز شده که می‌تواند محدوده حرکتی 183 کیلومتری تنها با یک بار شارژ داشته باشد، در حالی که شورلت بولت با قیمتی کمتر می‌تواند محدوده حرکتی 383 کیلومتری به شما بدهد و یا تسلا مدل 3 که تنها با یکبار شارژ کامل باتری‌ها می‌تواند حدود 321 کیلومتر رانندگی کند، پس موضوع اصلی برای نسل بعد i3 می‌تواند قوی‌تر کردن باتری‌ها و به دنبال آن افزایش محدوده حرکتی خودرو باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد