موضوعات داغ

قدبلندهای ژاپنی، تویوتا راو4 و هوندا CRV در مقابل تیگوان + فیلم

عکس مطلب اول
در جهان امروزی هرچیزی نام مقایسه به خود بگیرد، خواه ناخواه جذاب و هیجانی می‌شود که برای ما خودروبازها می‌تواند مقایسه چند خودرو با یکدیگر، آن هم اگر از سگمنت شاسی بلندها باشد می‌تواند بسیار هیجان انگیز و محیج ‌شود. حال در این مقاله قصد داریم شما را دعوت به تماشای یک فیلم مقایسه‌ای از سه خودروی شاسی بلند تویوتا راو4، هوندا CR-V و فولکس واگن تیگوان کنیم که عملکرد و ویژگی‌های هرکدام در قالب ویدیو مورد بررسی قرار می‌گیرد.
جهت آشنایی بهتر با این سه خودرو، باید گفت که شرکت خودروسازی فولکس واگن برای شاسی بلند تیگوان از یک پیشرانه 158 اسب بخاری چهار سیلندر استفاده کرده است که نیروی تولیدی خود را به هرچهار چرخ ارسال می‌کند.
دیگر شاسی بلند این مقایسه پس از فولکس واگن تیگوان که در بازار کشور هم به وفور یافت می‌شود، شاسی بلند تویوتا راو4 است که از پیشرانه 2500 سی سی چهار سیلندر 16 سوپاپ VVTI-DOHC سود می‌برد که در دور موتور 6000 دور بر دقیقه می‌تواند قدرتی 177 اسب بخاری و همچنین در دور موتور 4100 هم می‌تواند گشتاوری 233 نیوتن متری تولید کند. جعبه دنده‌ نصب شده بر روی پیشرانه هم 6 سرعته اتوماتیک از نوع تیپ ترونیک است که نیروی تولیدی را به هر چهارچرخ خودرو ارسال می‌کند.
آخرین خودرو یعنی هوندا CR-V هم از پیشرانه‌ای چهار سیلندر 2.4 لیتری 16 سوپاپ DOHC سود می‌برد که هم به جعبه دنده‌ای 5 سرعته دستی و هم به جعبه دنده‌ای انتقال متداول CVT متصل می‌شود و نیروی تولیدی موتور را به هر چهار چرخ ارسال می‌کند. مقدار قدرت تولیدی این موتور هم 185 اسب بخار در کنار گشتاور 245 نیوتن متری اعلام شده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/18
خوب بود
ولی بهتر بود دوبله هم شده بود

دوبله بررسی های ویدئویی معتبر رو هم در کنار بررسی های خودتون رو سایت بگذارید جالب میشه
به نظر خیلی آسون تر از تست و بررسی از اول و فیلمبرداری و صدابرداری و تدوین باشه