موضوعات داغ

تیپ A پریوس ژاپنی در سبد محصولات ایرتویا

عکس مطلب اول
به گزارش واحد بازاریابی ایرتویا، در پی استقبال بی نظیر از پیش فروش خودروی ژاپنی پریوس، با توجه به فرا رسیدن زمان تحویل آن و انجام امور شماره گذاری، پلاک و تخصیص تویوتا پریوس توسط ایرتویا به مشتریان محترم، این شرکت با اضافه کردن تیپ های جدیدی از خودروی تویوتا پریوس در حال افزایش تنوع در تیپ های این خودروی پرطرفدار جهت بهره مندی طیف بیشتری از هموطنان عزیز می باشد.
شرایط فروش تیپ A تویوتا پریوس که به تازگی به بخشنامه فروش جدید ایرتویا اضافه شده نیز همانند دو تیپ دیگر این خودرو یعنی Bو C بسیار متنوع و شامل انواع روش های نقدی و اقساطی با وام خرید خودرو تا سقف ۷۰ میلیون تومان به صورت کوتاه مدت (دو مرحله ای) بدون بهره و بلند مدت ( ۱۲ تا ۲۴ ماهه) با کارمزدهای ۱۲% تا ۱۸% می باشد.
علاقه مندان می توانند تیپ A پریوس را به صورت تحویل فوری با قیمت نهایی 139.5میلیون تومان خریداری نمایند و در صورت خرید نقدی از ایرتویا می توانند از امکان بیمه بدنه رایگان بهره مند شوند.
همچنین شرکت ایرتویا جهت رضایت هر چه بیشتر خریداران محترم، در کنار گارانتی ۵ سال یا ۱۵۰هزار کیلومتر خودروی پریوس که این گارانتی شامل کلیه قطعات و تجهیزات خودرو ( به غیر از قطعات مصرفی) از قبیل موتور، گیربکس و ... می شود، به عنوان هدیه ویژه گارانتی ۷ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر را نیز برای تعویض باتری ولتاژ بالای سیستم هیبرید (HV) در نظر گرفته است .

مجوز ورود به طرح ترافیک از مزایای دارندگان خودروی پریوس

با پیگیری های شرکت ایرتویا و همکاری معاونت محترم حمل و نقل شهرداری تهران، مقرر گردید تمامی دارندگان خودروهای پریوس با توجه به آلایندگی بسیار کم این خودرو، پس از ثبت نام رایگان آرم طرح ترافیک، بدون هیچ محدودیتی امکان تردد در محدوده های طرح ترافیک را دارا می باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط فروش خودروی پریوس به جدول زیر مراجعه نمایید.

توضیحات

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/19
مگه شماره گذاری این مدل متوف نشده بود؟