موضوعات داغ

توقف تولید پژو 405 و پراید تکذیب شد

عکس مطلب اول
ایرنا: وزارت صنعت، معدن و تجارت با تکذیب خبر «توقف تولید پژو 405 و پراید تا پایان امسال» که به نقل از بهروز ریاحی مشاور وزیر صنعت عنوان شده بود، اعلام کرد: به‌طور قطع مواضع رسمی وزارتخانه درباره موضوع‌های مختلف از سوی معاونان ذی‌ربط یا سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اطلاع‌رسانی خواهد شد.وزارت صنعت اعلام کرده نکته نخست اینکه، در مجموعه مشاوران وزارت خانه صنعت، معدن و تجارت سمتی با عنوان مشاور عالی تعریف نشده و آقای ریاحی مشاور وزیر است و سخنان و موضع‌گیری‌های وی درباره «توقف تولید خودروهای پژو 405 و پراید» نظر شخصی بوده و هیچ ارتباطی با سیاستگذاری‌ها و مصوبه‌های این وزارتخانه ندارد.نکته دوم این است که گویا آقای ریاحی با ظن و گمان درباره این تصمیم صحبت کردند، اما رسانه مصاحبه‌کننده با وی، به‌گونه‌ای بازتاب داده که گویی این تصمیم قطعی و حتمی است؛ در حالی که این برداشت و بازتاب نادرست بوده است.به‌طور قطع مواضع رسمی وزارتخانه درباره موضوع‌های مختلف از سوی معاونان ذی‌ربط یا سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/19
سال 1455 شمسی...
وزیر صنعت معدن تجارت ایران گفت : تولید پراید (بجز نسخه شاسی بلند) و پژو 405 (بجز نسخه هلیکوپتر) تا پایان سال احتمالا !!! از خط تولید خارج شوند !!!
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ما چقدر ساده ایم.
1395/8/19
حالا نه که ما باور کردیم!!! 😚
1395/8/19
والا راست میگه
چرا باید تولید آشغالا رو متوقف کنند. وقتی مردم هستند که میخرن به نظرم باید پژو آر دی هم به قیمت دو برار اینها به فروش برسه.
یا حق
1395/8/19
خود فرانسوی ها و کره ای همچین ماشینی یادشون نیست ما تازه داریم تولید می کنیم تااااازه بخش بزرگی از جدید ترین ماشین ملیمون همین 405 هست :(
1395/8/19
فقط بگید تا کی میخایید این زباله هارو تولید کنید.
1395/8/19
انقدر تولید کنید تا جونتون در بیاد....والا ما که از رو رفتیم... انشاله نوه من هم میره وام میگیره پراید میخره
1395/8/19
مگه میشه تولید خودرویی را که دارن 10 میلیون روش سود می کنن متوقف کنن؟ سایپا میگه که این پراید که رقیب قیمتی نداره پس ما هر چی هم روش کم کنیم مردم وظایفشان هست بخرن!
1395/8/19
تا وقتی این دو خودرو از سوی مردم ثبت نام و درخواست تولید دارند مگه دولت دیوانه است که تولیدشو متوقف کنه...خلایق هر چه لایق