موضوعات داغ

اولین خودروی چهارچرخ متحرک میتسوبیشی را ببینید

عکس مطلب اول
شرکت‌های بزرگ خودروسازی معمولا در اکثر نمایشگاه‌ها به معرفی محصولات جدید خود می پردازند که اغلب ماشین‌های آماده برای تولید و یا خودروهای کانسپت هستند، ولی این بار کمپانی خودروسازی میتسوبیشی در نمایشگاه اتومبیل سائوپائولو برزیل متفاوت ظاهر شده و یک غرفه اختصاصی برای PX-33 آماده کرده است.

میتسوبیشی پیکسل

PX-33 یا به طور کامل پیکسل- 33، در اصل اولین خودروی میتسوبیشی با سیستم انتقال قدرت چهارچرخ محرک 4X4 است که اگر اشتباه نکرده باشیم، بعد‌ها از سیستم انتقال قدرت آن برای تولید خودروهای حامل بار و یا نیمه سنگین استفاده شد، ولی همین خودروی PX-33 به عنوان یک وسیله نقلیه نظامی، در اوایل دهه 40 میلادی به طور انحصاری برای ارتش ژاپن طراحی و تولید شده بود و در موارد بسیار نادر هم در قامت یک خودروی آفرودی برای مشتریان معمولی ظاهر شده است. حال PX-33 که به عنوان اولین خودروی چهارچرخ محرک میتسوبیشی هم شناخته می‌شود، در آخرین دور از نمایشگاه اتومبیل سائوپائولو حضور پیدا کرده تا غرفه میتسوبیشی را از دیگر شرکت کنندگان حاضر در نمایشگاه متمایز کند.

میتسوبیشی پیکسل

در زیر کاپوت این ماشین هم پیشرانه‌ای 6.7 لیتری دیزلی فعالیت می‌کند که تنها قدرتی 70 اسب بخاری دارد، اما خوب است بدانید که این پیشرانه به عنوان اولین موتور تزریق مستفیم در ژاپن شناخته می‌شود و محصولاتی همچون میتسوبیشی پاجرو و همچنین لنسر تکامل یافته پیکل-33 هستند.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/19
وقتی یک نفر میتسوبیشی انتخاب می کنه می دونه که نزدیکه 80 سال سابقه و تجربه پشتشه و امکان نداره خریدارش پشیمون بشه واسه همینه اکثر کسایی که میتسوبیشی دارن خودروی بعدیشون هم میتسوبیشیه .
1395/8/19
این دیگه چه آشغالیه
میتسوبیشی زده به سرش
بجای معرفی یه ماشین در حد جنسیس کوپه و سانتافهgdi رفتن سراغ یه شخصیت کارتونی
آقایونی که پز اوتلندر رو میدن ببینن ماشینشون از رو چه تراکتوری ساخته شده
بجای اینجور کلک بازی و مسخره بازی یه چندتا آبشن باکلاس بزارن رو ماشینتشون نه سیستم های مسخره آفرودی و چهارچرخ متحرک و شیفتر پشت فرمون
حتما از این ماشین مسخره به اصطلاح چهارچرخ متحرک به این گیربکس مسخره تر cvt رسیدن
1395/8/20
اقای باهوش اصلا مطلب سایتو خوندی؟؟؟
میدونی دهه 40 میلادی کی میشه؟؟؟
وطنم پاره ی طنم
وقتی چیزی رو نمیخونی اظهار نظر نفرما شما الگویی جامعه هستی ازت بد برداشت میکنن
زرشک...
1395/8/21
ساقیت کیه حاجی؟؟؟حالت خوبه؟؟؟ماشین ماله دهه 40 میلادیه یعنی 80 سال پیش وقتی که کره مثل افغانستان الان بود و هیوندای داشت غاز میچروند
1395/8/21
احتمالا معنی آشغال در ذهن شما با چیزی که در ذهن ما هست تفاوت دارد.استاد گرامی مودب باش.کمی مطالعه کن و به موقع اظهار نظر کن.در ضمن گزارش را هم کامل بخوان.بعد هم در اتاق فرمان رفتار شما کلیدی هست که توصیه می کنم حتما خاموشش کنید.روش نوشته کم گوی و گزیده گوی چون در.
1395/8/21
مملکت پر شده از کسایی که بدون فکر کردن فقط حرف میزنن. طرف اصلا نخونده مطلب چی میگه.
1395/8/20
درود بر دوستان ...اقا ایمان پسر خوب اصلا گلا خوندی مطلب یا ن....ای داد بی داد!!!!!!!!!