موضوعات داغ

بی ام و i8 های خاص در ابوظبی

عکس مطلب اول
کمپانی ابوظبی موتورز که یک نمایندگی فروش ویژه‌ی بی ام و در امارات متحده‌ی عربی است اقدام به نمایش نسخه‌های خاصی از خودروی هیبریدی i8 در این شهر کرده است. این کمپانی بی ام و i8 را در نه رنگ خاص سفارشی به مشتریان خود عرضه می‌کند که در سایر نمایندگی های فروش بی ام و عرضه نمیشوند.

بی ام و i8

شش عدد از این خودروها در تصاویری که در پیست فرمول یک یاس مارینای دبی گرفته شده اند به نمایش درآمده اند که هر کدام از آنها نسخه ای منحصر به فرد بوده و زیبایی های مختص به خود را دارند. این رنگ ها با نام های Twilight Purple، lava green، lava red، ldvd orange، austin yellow و Sunglow Yellow شناخته می شوند.

بی ام و i8

آرنو هوسلمان مدیر این نمایندگی فروش در مورد این خودروها گفته است: "این رنگ های خاص توسط بهترین کمپانی های رنگ آلمان تولید شده اند و از با کیفیت ترین مواد در ساخت آنها بهره گیری شده است. ما اطمینان داریم که این رنگ های جدید توجه مشتریان هوشمند ما را به خود جلب خواهند کرد."

بی ام و i8

کمپانی ابوظبی موتورز همچنین بی ام و i8 را به همراه قطعاتی از تیونر AC اشنیتزر نیز عرضه می‌کند. این قطعات شامل اسپویلر جلوی فیبر کربنی، رکاب جانبی ویژه، باله ی عقب ثابت فیبر کربنی و رینگ‌های پنج پر ستاره ای شکل ویژه هستند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد