موضوعات داغ

ماشین‌های سبز 2017 انتخاب شدند

عکس مطلب اول
تا شروع بکار نمایشگاه لس آنجلس کمی بیش از یک هفته دیگر زمان باقی مانده و قرار است به نمایندگی از GreenCarJournal، برترین خودروهای دوست دار محیط زیست مورد بررسی قرار گیرند که به طور کلی شامل 5 خودروی مختلف شده و در ادامه مورد بررسی قرار گرفته‌اند.
وبسایت منبع اول از همه برترین خودروی سال را معرفی کرده و سپس به سراغ پایین‌ترها رفته است، ولی ما برعکس آنان قصد داریم برای بالا بردن هیجان مقاله، اول ماشین‌های آخر لیست را مورد بررسی قرار دهیم تا سپس به برترین خودروی سبز سال برسیم.
5- تویوتا پریوس پرایم
بعید می‌دانیم بحث اتومبیل‌های دوست دار محیط زیست به میان بیاید، ولی نامی از محصولات کمپانی خودروسازی تویوتا بخصوص پریوس به چشم نخورد. در لیست برترین خودروهای سبز 2017 هم تویوتا پریوس پرایم با محدوده حرکتی 35 کیلومتری تنها در حالت الکتریکی و همچنین با مصرف سوخت بسیار پایین و کیفیت بالا جایی برای خود پیدا کرده است.

تویوتا پریوس

4- کیا اپتیما هیبریدی و پلاگین هیبریدی
هیچکس نمی‌تواند منکر پیشرفت صنعت خودروسازی کره، آن هم با سرعتی باورنکردی شود. به این خاطر که خودروی کیا اپتیما هیبریدی و پلاگین هیبریدی برای سال 2017 به عنوان یکی از برترین خودروهای سبز سال انتخاب شده‌اند که پیشرانه‌ای 2 لیتری چهار سیلندر کم مصرف در کنار سیستم محرک الکتریکی در خود جای داده است.

کیا اپتیما هیبرید

3- کرایسلر پاسیفیکا
دیگر ماشین سبز سال هم با محدوده حرکتی 48 کیلومتری تنها با تکیه بر سیستم محرک الکتریکی خود، مینی ون "کرایسلر پاسیفیکا" انتخاب شده است تا با دخالت پیشرانه 6 سیلندر درون سوز، این محدوده حرکتی به 853 کیلومتر افزایش پیدا کند.

کرایسلر پاسیفیکا

2- شورلت بولت
یکی از خودروهای سبز سال که انتخاب آن دور از انتظار نبوده، قطعا خودروی شورلت بولت است که نسل جدید آن اوایل سال جاری میلادی رونمایی شد و موفق شده تنها با یکبار شارژ کامل باتری‌ها، مسافتی حدودا 383 کیلومتری را طی کند تا به عنوان یکی از برترین خودروهای دوست دار محیط زیست شناخته شود.

شورولت بولت

1- بی ام و 330e iPerformance
و اما می‌رسیم به اصل ماجرا و آن هم انتخاب بی ام و 330e iPerformance به عنوان برترین خودروی سبز سال از دید GreenCarJournal است که با سیستم محرک هیبریدی، موفق شده به محدوده حرکتی 23 کیلومتری تنها در حالت رانندگی الکتریکی و به حداکثر سرعت 121 کیلومتر بر ساعت در این حالت برسد. شتاب صفر تا صد هم با دخالت پیشرانه درون سوز 2 لیتری و با قدرت 248 اسب بخاری و گشتاور 420 نیوتن متری، حداقل به 5.9 ثانیه و به حداکثر سرعت 225 کیلومتر بر ساعت رسیده است.

بی ام و 330e


نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/20
این همه خودروی الکتریکی اومده مثل تسلا اونوقت رفتین سراغ خودروهای هیبریدی
1395/8/20
بعد تو ایران میگن خود آمریکایی‌ها به علت مصرف زیاد و سنگین بودن این خودروها، رغبتی به خرید آنها ندارند.