موضوعات داغ

برابوس GLE 43 با 410 اسب بخار قدرت

عکس مطلب اول
اگر یک دستگاه مرسدس بنز GLE 43 AMG کوپه دارید و از شتاب صفر تا صد کیلومتر زیر ۶ ثانیه ای آن ناراضی هستید، شرکت تیونینگ برابوس می‌تواند با افزایش قدرت این خودرو به ۴۱۰ اسب بخار رضایت شما را جلب کند.
نسخه‌ی استاندارد GLE 43 کوپه دارای قدرت 367 اسب بخار و گشتاور 520 نیوتون متر است که شتاب صفر تا صد کیلومتر 5.7 ثانیه ای را به این خودرو بخشیده است. کیت برابوس اما قدرت این خودرو را به 410 اسب بخار و گشتاور آن را به 570 نیوتن متر افزایش می‌دهد و این افزایش قدرت و گشتاور سبب کاهش ۳ دهم ثانیه ای شتاب صفر تا صد کیلومتر نیز می‌شود.

برابوس GLE 43

گرچه این خودرو خیلی سریع‌تر نشده است اما در کنار اینها، برابوس ست رینگ‌های آلومینیومی ۲۲ اینچی، کیت کاهش ارتفاع، جلوپنجره‌ی ویژه، پدال های آلومینیومی، دستگیره‌های در سفارشی و کف پوش مخصوص را نیز به مشتریان عرضه می‌کند.

برابوس GLE 43

همچنین امکانات دیگر نظیر تودوزی چرم مشکی، سیستم کمکی راننده‌ی PLUS، کیف مخصوص حمل چوب اسکی، گرم کن صندلی‌های جلو، سقف پانوراما، صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی، سیستم تهویه‌ی مطبوع ترموترونیک، طرح چوب کابین، سیستم ویژن کنترل، نورپردازی داخل کابین، سیستم ورود و استارت بدون کلید و امکانات بسیار دیگری نیز در این خودرو وجود دارند.

برابوس GLE 43

برابوس این محصول را معادل ۱۲۰ هزار یورو قیمت گذذاری کرده است. مدل عادی این خودرو در کشور آلمان دارای قیمت پایه‌ی 76 هزار یورویی است و مدل GLE 63 نیز معادل ۱۱۶ هزار یورو قیمت دارد و البته سریع‌تر نیز هست.


نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/20
این همه افزایش قیمت بخاطر 0.3 ثانیه ؟
به جز اون هم تغییراتش جزیی بوده
براباس رو مدل های قویتر خوب کار میکنه
1395/8/21
مطمئنید شتاب کم میشه ? اون عدد 6 ثانیه شتاب نیست. در حقیقت وقتی سرعت 0 تا 100 در زمان ایکس تغییر کنه شتاب متوسط برابر خواهد بود با 100 تقسیم بر 6. پس با کاهش اون عدد شتاب افزایش پیدا می کنه. این ها رو هر کسی که تا کلاس دوم دبیرستان خونده باشه هم میدونه ! خیلی سوتی میدین اخیرا !