موضوعات داغ

5 دقیقه از بهترین صدایی که تاحالا شنیده‌اید + فیلم

عکس مطلب اول
اغلب کاربران مجازی ماشین‌های سوپر اسپرت را در قاب چند تصویر می‌بینند، دریغ از اینکه تمامی جذابیت یک خودروی سوپر اسپرت علاوه بر پیشرانه قدرتمند، بدنه‌ای اسپرت و در نهایت چهره‌ای خشن و جنگنده، به صدایی خواهد بود که از لوله‌های اگزوز آن بیرون می‌آید و روح مخاطب را با روحیات خود پیوند می‌زند. صدایی که بیشتر از یک فرکانس صوتی، توانایی‌های خود را به مخاطب اثبات می‌کند.
در ادامه می‌خواهیم پیرو صحبت هایمان، شما را دعوت به تماشای فیلمی جذاب کنیم که در آن حدود 5 دقیقه صدای گوش نواز اگزوزهای پاگانی زوندا شنیده می‌شود، صدایی که بدون شک هرکسی را شیفته خود می‌کند.
گفتنی است که این صدا از یک پیشرانه نام آشنای تنفس طبیعی V12، برگرفته از محصولات AMG مرسدس بنز تولید می‌شود که دارای حجم 6.0 لیتری به همراه قدرت 789 اسب بخاری و گشتاور 730 نیوتن متری بوده و می‌تواند با کمک گرفتن از جعبه دنده شش سرعته سریع ساخته شده از فلز سبک منیزیم و سرعت تعویض برابر با 20 میلی ثانیه، موجب رقم خوردن شتاب صفر تا صد 2.7 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 350 کیلومتر بر ساعتی برای پاگانی زوندا شود. برای مهار همچین قدرت عظیمی هم از سیستم ترمز قدرتمند Brembo با دیسک‌های سرامیکی با چهار برابر قدرت افزایش یافته نسبت به نسخه‌های قبل کمک گرفته‌اند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/22
شاید بعضیا باورشون نشه ، ولی صداشو دوس ندارم صدای اگزوز فورد یا نیسان یا دوج یا شورولت رو ترجیح میدم :)
1395/8/23
باورم شد