موضوعات داغ

چهره جدید تویوتا کمری چطور به نظر می‌رسد؟!

عکس مطلب اول
از یک خودروی سدان چه انتظاری دارید؟، غیر از اینکه قابل اعتماد باشد، مقرون به صرفه و راحت باشد و از یک برند معتبر هم رشد کرده باشد. خب در این میان تویوتا کمری می‌تواند گزینه‌ای بسیار مناسب برای شما تلقی شود که در سال گذشته میلادی موفق به فروش بیش از 429 هزار دستگاه شده است، ولی طراحی محصولات تویوتا با وجود اینکه وارد یک نسل جدید شده‌اند، همچنان جای کار دارد و در مقایسه با رقبایی همچون فورد فیوژن یا مزدا 6 جذابیت کمتری دارند، به همین دلیل خبرهایی به گوش می‌رسد که تویوتا قصد دارد مدلی جدید از تویوتا کمری با یک طراحی کاملا جدید و بهتر ارائه کند.
البته این گفته فعلا در حد یک شایعه است و برپایه همین شایعات و مستندات جاسوسی که بیشتر مربوط به عکس برداری‌های دزدکی با پوشش استتار می‌شود، تصاویری گرافیکی توسط "جاش بیرنس" آماده شده که چهره احتمالی تویوتا کمری جدید را به تصویر کشیده است.
با استناد بر تصویر گرافیکی این طراح مستقل می‌توان گفت که تویوتا کمری در وهله اول شبیه به محصولات هوندا شده است، ولی با نادیده گرفتن این موضوع که شبیه به چه ماشین‌هایی است، می‌توان یک چهره کاملا جدید و اسپرت را از تویوتا کمری شاهد بود که توسط ورودی‌های بزرگ هوا در اطراف سپر و قسمت میانی تقویت شده است. چراغ‌های پیشانی هم کمی کوچک‌تر از حد انتظار طراحی شده‌اند و چندان هماهنگی دلچسبی با سایر قسمت‌ها ندارد، ولی خب این تصویر براساس مستندات جاسوسی تهیه شده و احتمال بروز تغییر پس از معرفی رسمی وجود دارد. پس باید منتظر معرفی این خودرو ماند و دید که تویوتا چه برنامه‌ای برای کمری تدارک دیده است.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/23
بسیار خوب به مظر میرسد 😂😂
خیلی خوب شده یه نماهایی از لکسوس رو به یاد میاره
1395/8/23
نمای جلوه ماشین هم عضلانی تر و هم خشن تر شده! به نظر من که خیلی بهتر از نسل قبله
1395/8/23
از نظر فنی و کیفیت حرف و حدیثی باقی نگذاشته. ظاهرش هم که همیشه پاشنه اشیل تویوتا بود انصافا عالی شده فکر کنم این نسل از نظر فروش رکورد شکنی کنه.
1395/8/24
به نظر من اين طرح با همه مزايا و معايبش خيلي بعيده از طرف تويوتا چون تويوتا يه سبك طراحي ديگه داره وتا حالا تو هيچ كدرم از ماشيناش از همچين فيس شلوغي استفاده نكرده روند طراحي كمري از ٢٠٠٧ تا الان يكسري تغييرات نرم و جزئي داشته البته نميشه منكر شد كه اخرين مدلي كه اومد يه زبان طراح خاص بود كه تويوتا ازش تو اكثر محصولات سدانش ازش استفاده كرد اما اين چراغاش شبيه هوندا سپرش لكسوس جلو پنجرشم تركيب همه چي با هم
اما قشنگه وقتي آرم تويوتا از روش برداري مثلا بگي اين ماشين چيني كپي زدن از رو پنج تا ماشين ديگه يكيشم كمري بوده
1395/8/24
جدا از بحث برند و زیبایی برای من یک پرسش بزرگ هست اونم این که در طراحی جدید خیلی از برند ها می بینیم سپر عملن وجود نداره و تبدیل شده به جلو پنجره یا خیلی تزئینی هست.این سپر یا سپر ها مشابه تا چه میزان در برابر برخوردهای جزئی و روزمره مقاومت نشون میدن؟! آیا با هر برخوردی جبو پنجر و سپر باید بشکنه؟!
1395/9/15
بعید میدونم کمری همچین طرحی داشته باشه ، این طراحی اصلا شبیه یه ماشین اقتصادی خانوادگی نیست !
1395/10/23
بدرد یک مشت ادم بیسلیقه و داغون میخوره ..که طراحی مدرن رو با شلوغی و از بین بردن هارمونی اشتباه گرفتن .....نسل بدی کلا اینرو فیس لیفت میکنن .
1395/10/23
واقعا که افتضاح شده ! خیلی خیلی بدشکل ...مدل 2016 کمری فکرکنم دیگه به اوجش رسیده باشه(چون اصلا شبیه لکسوس شده بود).این اصلا زیبا نیست اما طراحی داخلیش انصافا زیباشده در تقریبا ماشین های لوکس.