موضوعات داغ

پیش نمایش MG ZS برای حضور در گوانگژو منتشر شد

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی MG که دو سه سالی می‌شود با رونمایی از MG GS و عرضه آن در بازارهای جهانی، خود را به بازار داغ کراس اوورها ملحق کرده است، سعی دارد در کنار MG GS یک خودروی کراس اوور دیگر هم به جمع محصولاتش اضافه کند تا در این بازار داغ سهم بیشتری بدست آورد. حال چند ماه پیش به صورت جاسوسی با خودروی جدید MG در رشته کوه‌های آلپ آشنا شدیم که قرار شده با نام ZS و با جثه‌ای کوچک‌تر از GS، در نقش یک مکمل برای MG GS در بازار خودروهای کراس اوور فعالیت کند. حال این خودروساز برای شرکت در نمایشگاه "گوانگژو" چین و فراهم ساختن مقدمه‌ای برای حضور خود در این نمایشگاه، پیش نمایشی رسمی از کراس اوور جدید خود ارائه کرده است تا ذهنیتی کلی از این خودروی کراس اوور جدید داشته باشیم.
براساس اطلاعات بدست آمده از محصول جدید MG که اغلب به صورت شایعه وار میان رسانه‌ها ردوبدل می‌شود، گفته شده این کراس اوور از نیمه اول سال 2017 میلادی در بازار چین عرضه می‌شود و از اواخر سال 2017 میلادی هم وارد بازار بریتانیا خواهد شد که قیمت مورد انتظار برای آن چیزی حدود 80 هزار الی 120 هزار یوان تعیین شده است.
بخش مولد قدرتی هم درست یا غلط، به سه نوع پیشرانه مختلف مجهز خواهد شد که فعلا دوتای آنان اعلام شده و شامل یک موتور 1.5 لیتری 130 اسب بخاری در کنار یک موتور 1 لیتری سه سیلندر 120 اسب بخاری می‌شود که برای تایید آنان باید تا زمان معرفی رسمی MG ZS تا ماه آینده میلادی صبر کرد. در این بین به صورت کاملا شایعه وار، اشاره‌ای هم به پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر MG GS شده است که می‌تواند نیرویی 164 اسب بخاری تولید کند.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/24
چراغش عین مزداس
1395/8/24
با دقت بخونید "بازار چین و بریتانیا" نه خبری از اروپا هست نه آمریکای شمالی نه ... قضاوت با خواننده من دروغ می گم خودرو بانک دروغ میگه همه دروغ میگن فقط 4 تا دلال توی سایت راست میگن که ام جی همه جا فروش داره !
1395/8/24
عجب!!!!
1395/8/25
تو خودوشو ناراحت نکن ، وقتی نوشه بازار چین یعنی بزرگترین بازار خودرویی دنیا و بازار بریتانیا یعنی چهارمین بازار خودرویی دنیا که سرزمین اصلی هم هست .
بازارهای غیر مهم و تو رده های بعدی رو مطرح نمیکنن .
راستی خودرویی که تو بازار انکلیس راه داده میشه ، ساخت اتیوپی هم باشه ارزش داره .
آهان ، میدونستی بازار انگلیس ، سختگیرانه ترین بازار ورود و فروش خودرویی در کل اروپا هست ، پس اگه برندی تو این بازار اجازه فروش پیدا میکنه قابل اطمینانه جیگر .
حالا اصلا بگذریم که این برند اصالتا انگلیسی هست .
چه جلیز و ولیزی میکنی نادر جان ، ببین ویکیپدیا چی میگه :
https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A7%D9%85%E2%80%8C%D8%AC%DB%8C_%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%B2
هرچند که مالکیت سرمایه گذاری با سایک چین میباشد ولی همچنان این برند به لطف دفتر مرکزی و طراحی که در بیرمنگام انگلیس مستقر است همچنان یک برند انگلیسی میباشد و در زمینه قطعات ، کلیه محصولات ام جی تحت نظر بازرسان کمپانی ام جی انگلیس ، تولید میشود. mg.co.uk
1395/8/25
قشنگه