موضوعات داغ

مسابقات خیابانی، مکلارن 650S اسپایدر را به کام نابودی کشاند

عکس مطلب اول
مسابقات خیابانی آن هم بدون برنامه همیشه یک ایده بسیار بد هستند. نه فقط به خاطر اینکه شما در معرض بسیاری از خطرات جاده‌ای و موانع اطراف آن قرار می‌گیرید، بلکه به این خاطر که علاوه بر شما، کسانی دیگر هم هستند که از این جاده‌ها استفاده می‌کنند. پس در صورت آغاز یک مسابقه خیابانی، نه تنها جان خود را سبک می‌شمارید، بلکه جان سایر افراد حاضر در خیابان را هم به خطر خواهید انداخت، همچون مکلارن 6560S اسپایدر که این اواخر با سرعتی حدودا 100 کیلومتر بر ساعت دچار حادثه شده و خساراتی سنگین برجای گذاشته است.

تصادف مکلارن با آئودی

خوشبختانه در این حادثه هیچگونه عابر پیاده‌ای حضور نداشته و تلفات جانی هم برجای نگذاشته است، ولی این تصادف میان یک دستگاه آئودی A6 و یک دستگاه خودروی مکلارن 650S اسپایدر رخ داده است که راننده آئودی A6 جراحاتی سنگین برداشته و راننده مکلارن 650S اسپایدر هم پس از چند ساعت بستری شدن در بیمارستان، با اندک جراحاتی سطحی مرخص می‌شود.

تصادف مکلارن با آئودی

براساس گزارشات محلی، ساعت 16:48 دقیقه عصر در لس آنجلس کالیفرنیا، یک دستگاه مکلارن 650S اسپایدر سبز رنگ وارد مسابقه‌ای خیابانی با یک دستگاه دوج چلنجر مشکی رنگ می‌شود که پس از چند لحظه رانندگی، مکلارن 650S اسپایدر با سرعت 97 کیلومتر بر ساعت کنترل خود را از دست داده و با یک دستگاه آئودی A6 حضور داشته در خیابان برخورد می‌کند.

تصادف مکلارن با آئودی

نکته قابل توجه در این حادثه جدای از صحبت‌هایی که داشتیم، سالم ماندن راننده مکلارن و همچنین نابود شدن قسمت جلوی خودرو، بدون اندک تغییراتی در کابین است که ایمنی بالای محصولات مکلارن را به اثبات می‌رساند. موضوع جالب دیگر هم مربوط به خودروهای مسابقه دهنده می‌شود، زیرا دوج چلنجر اگر هم از نوع هلکت باشد، باز هم اختلاف نسبتا زیادی با مکلارن 650S برای مسابقه دادن دارد، چه برسد به نسخه استاندارد که در مقابل مکلارن 650S عددی به حساب نمی‌آید.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/25
آخه مسابقه که فقط ماشین نیست، درسته مک لارن قابل قیاس نیست، اما راننده دوچ راننده بوده که تصادف نکرده و مک لارن به فنا رفت... قضیه خیلی از پرایدهایی هست که توی خیابون ها جولان میدن کسی هم به گردشون نمیرسه
1395/8/26
این مسابقه مثل کلکل پراید با هیوندای کوپه هست
یا مثل کلکل رنو5 با زانتیا هست با این فرق که اگر زانتیا مثل مکلارن تصادف کنه تیکه های راننده رو با خاک انداز جمع میکنن
چند وقت پیش دوستم که زانتیا رو ایمن ترین ماشین میدونست با زانتیا تصادف کرد و دوتا پاشم شکست افسر میگفت با توجه به سرعت برخورد اگر مگان یا پژو بود نهایتا چند تا خراش جزئی برمیداشت
از پراید دیگه حرفی نمیزنم چون یکی از راههای رسیدن به خداست
1395/8/26
کاش راننده ش زنده نمی موند تا درس عبرت بشه برای بقیه که بفهمند جون بقیه رو بخطر نندازند چرا که فک میکنن همه شوماخرن
1395/8/26
واقعا برای این طرز فکر کثیف و مسمومت متاسفم