موضوعات داغ

اطلاعیه‌ی برگزاری گردهمایی بسترن سواران

عکس مطلب اول
روز جمعه ۲۸ آبان ماه ۱۳۹۵ چهارمین گردهمایی بسترن سواران در محل پارک پردیسان ورودی حکیم برگزار خواهد شد. این چهارمین گردهمایی مالکان و علاقه مندان خودروهای بسترن است و انتظار می‌رود که این بار با شرکت تعداد بیشتری از علاقه مندان برگزار شود.
اولین گردهمایی خودروهای بسترن B50 در اسفتد ماه سال 94 برگزار شد که در آن گردهمایی شاهد حضور شرکت بهمن خودرو نیز بودیم که حضور شرکت تولید کننده در گردهمایی یک نکته ی مثبت به شمار می رود. دومین گردهمایی در اردیبهشت ماه 95 بود و با حضور بیش از 20 دستگاه خودروی بسترن برگزار شد. گرهمایی شوم نیز مرداد ماه گذشته به همت کلوپ فاو در غرب آبشار تهران برگزار شد. حال گردهمایی چهارم نیز در شرف برگزاری است و مالکان این خودرو می توانند در فرصت این همایش با یکدیگر تبادل نظر کنند.
لازم به ذکر است که بسترن B50f دارای پیشرانه 1.8 لیتری 4 سیلندر است که می تواند 142 اسب بخار در 6500 دور در دقیقه و 172 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه را تولید کند.

اطلاعیه ی گردهمایی بسترن سواران

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/25
سلام
میخواستم نظرم و راجب گرد همایی ها عنوان کنم.این کار یکی از دلایل خوبش همبستگی مردم و در هر زمان یا مکان داره درکل ادم از نظرات دیگران هم میتونه استفاده کنه
1395/8/27
سلام. میبخشید من خودروی خودم پارس هست قصد خرید بسترن رو دارم میتونم تو این گردهمایی برا کسب اطلاعات از مالکان خودرو با خودروی خودم شرکت کنم؟
1395/11/6
میخواستم تاریخ پنجمین گردهمایی بسترن رو بدونم!!!!