موضوعات داغ

بی ام و سری پنج مجبوب‌تر از دونالد ترامپ + فیلم

عکس مطلب اول
معمولا فیلم‌هایی که بر روی یک برند خودروسازی زوم می‌کنند زیاد دیده می‌شوند. به طور مثال سری فیلم‌های جیمزباند که فقط از محصولات جدید و قدیم استون مارتین به عنوان خودروی اصلی استفاده می کند و یا اکثر فیلم‌های کمپانی مارول که عموما ماشین‌های آئودی همچون Q5، R8 و... را مد نظر قرار می‌دهند. حال اخیرا فیلم جدیدی تحت عنوان "فرار (The Escape)" ساخته شده که بیشتر از رسانه‌های مرتبط با صنعت فیلم سازی، در رسانه‌های خودرویی دست به دست می‌چرخد، چون بیشتر از اینکه شاهد نقش آفرینی بازیگران این فیلم باشیم، جدیدترین مدل از BMW سری 5 نشان داده می‌شود.
قسمتی از این فیلم که بیشترین نقش آفرینی BMW سری 5 را در آن شاهد هستیم واحتمالا در روند فیلم بیشتر شاهد نقش آفرینی آن باشیم، حدودا 13 دقیقه‌ای می‌شود که در انتهای مطلب توسط گروه خودروبانک برای شما خوانندگان بارگذاری شده است.
در مورد این فیلم بد نیست بدانید که میزان بازدید از آن بیش از میزان بازدید از ویدئوی کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ بوده است.

نقش آفرینی بی ام و سری ۵

جهت یادآوری باید گفت که نسل جدید سری 5 حدود 100 کیلوگرم سبک‌تر شده و مخزن سوخت آن از آلومینیوم ساخته شده است که مزیتی مهم نسبت به رقیبان دیرینه‌اش یعنی آئودی و مرسدس بنز به حساب می‌آید.
گفتنی است که این خودرو ابتدا در مدل 520d به پیشرانه‌ای دیزلی 190 اسب بخاری با گشتاور 400 نیوتن متری مجهز شده است که می‌تواند با استفاده از گیربکس‌های 6 سرعته دستی و یا 8 سرعته خودکار استپ ترونیک، مصرف سوخت تنها 4.1 لیتری و میزان آلایندگی حدودا 107 گرمی در هر کیلومتر داشته باشد. شتاب صفر تا صد این خودرو هم به طور میانگین 7.6 ثانیه در کنار حداکثر سرعت 237 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.
پیشرانه بعدی هم بر روی مدل 530i می‌تواند حداکثر 252 اسب بخارقدرت و 350 نیوتن متر گشتاور را تولید کند و در عرض 6 ثانیه به مرز 100 کیلومتر بر ساعت برسد.
همچنین مدل بی ام و 540i هم قرار است جایگزینی برای 535i سابق باشد که بر روی آن پیشرانه 3 لیتری توربوشارژر نصب می‌شود. همان پیشرانه‌ای که روی مدل 340i نیز نصب شده و توان تولید حداکثر قدرتی 340 اسب بخاری و حداکثر گشتاور 450 نیوتن متری را در کنار شتاب صفر تا صد 4.8 ثانیه‌ای دارد.
در پایان شما را به دیدن این ویدئوی جذاب دعوت می‌کنیم.



نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد