موضوعات داغ

استون مارتین ونکویش S سوپر GT رونمایی شد

عکس مطلب اول
استون مارتین DB11 را به جرات می‌توان آغازگر یک دور جدید از خودروهای اسپرت بریتانیایی عنوان کرد که چهره اغوا کننده آن مخاطبان را مجذوب کرده و قدرت پیشرانه آن هم رقبای بازار را به چالش می‌کشد. ولی خب همیشه دست بالای دست زیاد است و کمپانی خودروسازی استون مارتین قبل از اینکه بگذراد DB11 خود را به طور کامل اثبات کند، در جریان برگزاری نمایشگاه بین المللی لس آنجلس اقدام به رونمایی از جدیدترین پرچم دار خود کرده است.

استون مارتین ونکوئیش سوپر GT


خودروی جدید استون مارتین در اصل همان مدل ونکویش S است، با این تفاوت که حالا چهره‌ای تهاجمی‌تر به خود گرفته و نشان "سوپر GT" به آن اهدا شده است تا با پیشرانه‌ای قدرتمندتر، رقبای قوی‌تری را به چالش دعوت کند.

استون مارتین ونکوئیش سوپر GT


با نگاهی کلی به گالری سایت و تصاویر بارگذاری شده از این محصول، می‌توان به قسمت‌هایی که در راستای اسپرت نشان دادن ونکویش S سوپر GT تغییر داده شده‌اند، پی برد. ولی این باطن کار است که دور از چشم باقی می‌ماند و جا دارد در مورد آن صحبت کنیم.

استون مارتین ونکوئیش سوپر GT


با یک تغییرات اساسی به نسبت نسخه استاندارد، برای ونکویش S سوپر GT استون مارتین یک پیشرانه 5.9 لیتری دوازده سیلندر با جعبه دنده‌ای 8 سرعته اتوماتیک از نوع Touchtronic III مجهز به شیفترهای پشت فرمان در نظر گرفته شده است که می‌تواند نیرویی معادل 580 اسب بخار در کنار گشتاور 630 نیوتن متری تولید کند.
در آخر هم استون مارتین اعلام کرد که ونکویش S سوپر GT را از ماه آینده میلادی با قیمت 294 هزار و 950 دلاری و همچنین مدل ولانته را با قیمت 312 هزار و 950 دلاری عرضه خواهد کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد