موضوعات داغ

لوکس‌ترین کروکی مرسدس میباخ معرفی شد

عکس مطلب اول
لوکس‌ترین خودروی کروکی مرسدس بنز در آخرین دوره از نمایشگاه بین المللی لس آنجلس 2016 رونمایی شد. مرسدس میباخ S650 کروکی، بدون شک لوکس‌ترین خودروی مرسدس بنز و دایملر در تاریخ فعالیت این دو کمپانی به شمار می‌رود که از ترکیب دو خودروی لوکس مرسدس میباخ و نسخه محدود مرسدس بنز S65 با یکسری تغییرات اساسی متولد شده است.

میباخ کروکی

به طور دقیق‌تر، این محصول اولین خودروی کروکی دایملر با نام تجاری "مرسدس میباخ" است که ظرافت طراحی مرسدس بنز، قطعات باکیفیت دایملر، خصوصیات لوکس محصولات میباخ و در نهایت پیشرانه پرقدرت 12 سیلندر AMG را به ارث برده است تا با کنار هم گذاشتن فاکتورهای ذکر شده، یکی از بی نقص‌ترین و لوکس‌ترین خودروهای کروکی جهان متولد شود.

میباخ کروکی

براساس اظهارات شرکت سازنده، این خودروی لوکس کروکی تنها به تعداد محدود 300 دستگاهی در رنگ‌های مختلف به سفارش مشتریان و به قیمت 247 هزار و 900 دلاری ساخته خواهد شد که از این 300 دستگاه تولیدی، تقریبا 75 نسخه از آن به طور اختصاصی برای بازار آمریکا کنار گذاشته شده‌اند.

میباخ کروکی

در زیر کاپوت مرسدس میباخ S650 کروکی هم پیشرانه‌ای 12 سیلندر 6 لیتری با کیت تقویتی AMG انجام وظیفه می‌کند که قدرت تولیدی آن معادل 621 اسب بخار و گشتاور تولیدی آن هم معادل 1000 نیوتن متر برآورد شده است تا شاهد شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعتی حدودا 4 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 250 کیلومتر بر ساعتی باشیم که به صورت الکترونیکی محدود شده‌است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد