موضوعات داغ

مرسدس بنز S63 با تیونینگ جی پاور

عکس مطلب اول
کمپانی تیونینگ جی پاور بیشتر به خاطر ارتقای خودروهایی بسیار سریع شناخته می شود. حالا جدیدترین پروژه‌ی آن‌ها نیز کار روی مرسدس بنز اس کلا س کوپه است و نسخه ای که جی پاور برای تیونینگ انتخاب کرده است مدل S63 AMG کوپه است.
این خودرو به صورت استاندارد دارای یک پیشرانه‌ی هشت سیلندر وی شکل خورجینی به حجم ۵.۵ لیتر است که می‌تواند به یاری دو عدد توربوشارژر ۵۷۷ اسب بخار قدرت 900 نیوتون متر گشتاور را تولید کند.

مرسدس بنز جی پاور

حال کیت تقویتی جی پاور پس از نصب بر روی این خودرو قدرت آن را به 695 اسب بخار و گشتاور را به 1000 نیوتون متر ارتقا داده استو نتیجه‌ی این تغییرات سبب کاهش شتاب صفر تا صد کیلومتر S63 به 3.8 ثانیه شده است. حداکثر سرعت این خودرو نیز به 325 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

مرسدس بنز جی پاور

ارتقا این خودرو به وسیله‌ی کیت تقویتی جی پاور با نام Bi-Tronik 5 V1 انجام شده است که این کیت در مسیر بین ECU و موتور نصب می‌شود. این کیت می‌تواند قدرت موتور را تا ۱۲۰ اسب بخار و گشتاور آن را ۱۰۰ نیوتون متر افزایش دهد. چیزی که این کیت را جذاب تر می‌کند این است که افزایش قدرت واقعی رقمی بیش از این اعداد است اما به دلایل ایمنی این اعداد و ارقام به صورت الکترونیکی محدود شده اند.

مرسدس بنز جی پاور

برای اطمینان از این که قدرت بالای موتور به خود موتور آسیبیوارد نمی‌کند این کیت طوری طراحی شده است تا زمانی که دمای روغن موتور به دمای مناسب نرسد فعال نخواهد شد همچنین اگر دمای مایع خنک کننده از حد معینی فراتر برود نیز این کیت به طور خودکار غیر فعال می‌شود.

مرسدس بنز جی پاور

تغییرات ظاهری این مدل کم هستند و تنها به رینگ‌های ۲۱ اینچی جی پاور با نام هاریکن RR محدود می‌شوند که دارای لاستیک هایی با سایز 255/35R21 در جلو و 255/30R21 در عقب هستند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/28
فقط میتونم بگم که المانی درنده جات خالیه در ایران ما
امید به روزی که این اسب های خشن هم بیاد وطن
1395/8/28
اره واقعا جاش خاليه كه بياد و مام با اين فرهنگ ضعيف رانندگيمون جون خودمون و بقيه رو با اين ماشين به خطر بندازيم....اميدوارم ب شخصه تا فرهنگ درست رانندگي تومون جا نيوفتاده هم چنان واردات خودروهاي با انجين بالا ممنوع بمونه....چه فايده اگه اين جور ماشينا بيان و واسه جونه ما و ديگران خطر ساز باشن؟؟؟!!!!
1397/1/25
داداش kk این ماشینای ایمن خطرناکترن یا پراید؟فرهنگ نداریم درسته اما ماشین ایمن هم اصلا نداریم.یه چیزی بگو با عقل جور دربیاد.از فردا میگن جهت ایمنی بیشتر تولید پراید افزایش میابد!!!