موضوعات داغ

گزارش نخستین گرهمایی میتسوبیشی در تهران

عکس مطلب اول
اولین گردهمایی خودروهای میتسوبیشی دیروز 28 آبان ماه در محل بلوار پاکنژاد تهران برگزار شد. در این گردهمایی تعدادی از مالکان و علاقه مندان برند میتسوبیشی با خودروهای لنسر، اوتلندر و ASX حضور پیدا کردند.
انتظار می‌رفت با توجه به پیشینه‌ی حضور خودروهای میتسوبیشی در کشورمان و البته خوشنامی این برند ژاپنی شاهد حضور خودروهای قدیمی‌تری مانند گالانت و پاجرو نیز باشیم که البته به دلیل اینکه این نخستین گردهمایی میتسوبیشی بود تنها شاهد حضور خودروهای روز و جدید میتسوبیشی بودیم.

نخستین گردهمایی میتسوبیشی

مدل‌‌های میتسوبیشی در برهه ای از زمان توسط شرکت بهمن خودرو به کشور وارد می‌شدند که البته بهمن خودرو تنها مدل شاسی بلند پاجرو را وارد می‌کرد، اما چند سالی است که شرکت آرین موتور در زمینه‌ی واردات و خدمات خودروهای میتسوبیشی فعال شده است و اقدام به عرضه‌ی مدل‌های متنوعی از محصولات میتسوبیشی در بازار کشومان کرده است. مدل‌های عرضه شده در بازار ایران شامل لنسر، اوتلندر، میراژ و ASX هستند. مدل‌های میتسوبیشی به دلیل کیفیت مناسب و طراحی ظاهری جوان پسندانه توانسته اند نظر بسیاری را به خود جلب کنند. مدل‌های میتسوبیشی در بازار ایران همگی دارای جعبه دنده‌ی CVT هستند. خودروهای شرکت کننده در گردهمایی،شامل لنسر، اوتلندر و ASX به ترتیب دارای قیمت‌هایی در حدود ۱۳۰، ۱۶۰ و ۲۱۰ میلیون تومان هستند.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/29
با سلام
گردهمایی خوبی بود . اما زمان بدی برایش گذاشته شده بود. چند روز تعطیلی سبب شده بود من با میتسوبیشی خارج از تهران به سر ببریم و نیاییم. انشا الله دفعه بعد. البته اگه اطلاع رسانی زود تر صورت بگیره...
1395/8/29
علي پروين اونجا چكار مي كنه
1395/8/29
هههههههه خخخخخخخخ علی پروینم تو عکسه
1395/8/29
با سلام
خسته نباشید دوستان اما این گردهمایی نمیشه با 4 تا ماشین
الان مد شده فلان ماشین سوارها بیاید گردهامایی
بهتره از چند وقت زودتر و با تشکیل یک هیئت خودمانی هر برند این تجمع ها صورت بگیره و اطلاع رسانی بشه تا بقیه مردم هم بتونن بیان
1395/8/29
اخی 10 تا بیشتر نیستن
1395/8/29
تازه درس بشمری ۹ تان
1395/8/30
عزیزانی که اطلاعات ریاضی شون رو به رخ بقیه میکشن و خیلی نکته سنج و باهوش هستن از هوش شون استفاده کنن و ببینن که این گردهمایی در میانه تعطیلات برگزار شده و خیلی ها سفر بودن و میتسوبیشی مثل یه سری ماشینهای دیگه نیست که کیلوکیو توی خیابون ریخته باشه.
1395/9/2
آقای یا خانوم اسخالف ۱۰ تان بی خود جو نده