موضوعات داغ

گزارش ویژه‌ی خودروبانک از نمایشگاه خودروی گوانگجو

عکس مطلب اول
چهاردهمین نمایشگاه خودروی گوانگجو از ۱8 تا ۲۷ نوامبر در شهر گوانگجوی چین و در مرکز نمایشگها های پاژو برگزار می‌شود. در این نمایشگاه خودروسازان مختلفی از هیوندای، نیسان، جیپ و بی ام و حضوری فعال داشتند.
جیپ در این نمایشگاه نسخه‌ی چینی مدل Compass را به نمایش درآورد که اخیرا نیز در نمایشگاه خودروی لس آنجلس نسخه‌ی امریکایی آن را معرفی کرده بود.
هیوندای نیز با چند محصول در این نمایشگاه حضور داشت اما نمی‌توان حضور خودروسازان بزرگ را در حد خودروسازان چینی دانست، خودروسازان چینی در این نمایشگاه به واقع غوغا کرده اند و محصولات جدید بسیاری را به نمایش گذاشته اند.
در این بین یکی از فعال‌ترین خودروسازان چینی گروه BYD بود که شرکت کارمانیا در ایران نیز از شرکای ان محسوب شده و محصولات این خودروساز را در کشورمان عرضه می‌کند.
دیگر کمپانی فعال در این نمایشگاه نیسان بود که مدل‌های سنترا، پاترول و Z370 نیسمو را به نمایش گذاشته بود. نیسان سنترا نیز همزمان با این نمایشگاه در نمایشگاه لس آنجلس نیز در معرض نمایش گذاشته شد که البته نمونه‌ی معرفی شده در لس آنجلس مدل نیسمو است.
خبرنگار خودروبانک نیز برای پوشش خبری این نمایشگاه به گوانگجو رفته است و در ادامه می‌توانید تصاویر تهیه شده توسط خودروبانک را مشاهده کنید و در روزهای آتی خبرهای مختلفی از این نمایشگاه را در خودروبانک بخوانید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد