موضوعات داغ

قدرت 1800 اسب بخاری موتور لندکروز در تویوتا GT86 +فیلم

عکس مطلب اول
در صنعت بزرگ خودروسازی شرکت‌های محدودی هستند که به تولید هایپرکارهای پرسرعت می‌پردازند و از میان همین شرکت‌ها، تعداد خودروهای انگشت شماری هستند که قدرت موتورشان به بیش از 1800 اسب بخار می‌رسد که عموما خودروهای کانسپت را تشکیل می‌دهند. پس غیرممکن است محصولی از تویوتا پیدا کنیم که بتواند نیرویی 1800 اسب بخاری تولید کند، مگر اینکه تیونرها کاری کرده باشد.

تویوتا GT86

پیرو صحبت‌های بخش قبل، باید گفت که به تازگی یک خودروی تویوتا GT86 با کار سنگین تیونرها، به یک پیشرانه قدرتمند 1800 اسب بخاری برای ورود به یک رقابت کاملا متفاوت مجهز شده است که کاربرد آن نه در خیابان‌ها، بلکه در پیست مسابقات درگ تعریف شده است تا رقبای خود را به چالش دعوت کند.

تویوتا GT86

همانطور که گفتیم، خودروی تویوتا GT86 با پیشرانه‌ای 1800 اسب بخاری، مخصوص برای مسابقات یک چهارم مایلی درگ ساخته و پرداخته شده است که همانند دیگر خودروهای شرکت کننده در مسابقات درگ، به پیشرانه‌ای کاملا متفاوت از مدل استاندارد مجهز شده است. پیشرانه‌ای که از هم خون تویوتا GT86، یعنی تویوتا لندکروزر برداشته شده تا با حجم بالاتر و سیلندرهای بیشتر، امکان افزایش قدرت تا مرز 1800 اسب بخار را فراهم آورده باشد.
از عملکرد و یا مدت زمان شتاب گیری صفر تا صد این خودرو صحبتی نشده است، ولی می‌توانید عملکرد هیولای 1800 اسب بخاری تویوتا GT86 را در فیلم زیر مشاهده کنید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/30
درگ و تقویت اینا رو با درگ پارس ایکس یو ام و لیفان 1800 مقایسه کنید. اوج تقویت در ایران مساوی برداشتن کاتالیست و نصب شمع سوزنی. والسلام....