موضوعات داغ

تصادف عجیب موتورسیکلت سوار جانش را نجات داد + فیلم

عکس مطلب اول
اغلب مواقع فیلم‌های Dashcam یا همان دوربین‌هایی که در جلوی خودروها نصب می‌شود، صحنه‌های قریب الوقوعی را به ثبت می‌رسانند که تصادفات جاده‌ای یکی از سوژه‌های جذاب این دوربین‌ها برای ضبط به شمار می‌روند، اما وقتی جذاب‌تر می‌شوند که اتفاقی نادر در زمان وقوع حادثه رخ دهد. همانند فیلمی که در انتهای مطلب توسط گروه خودروبانک برای شما بارگذاری شده است و تماشای آن خالی از لطف نخواهد بود.
اگر قادر به تماشای ویدیو هستید، بدون خواندن ادامه مطلب به سراغ تماشای فیلم مورد نظر بروید تا جذابیت آن در فیلم درک شود، چون صحبت‌هایی که در ادامه خواهیم داشت امکان اسپویل کردن ویدیو یا همان لو رفتن محتوای فیلم را در بر خواهد داشت که خب برای کسانی که قادر به تماشای ویدیو نیستند آماده شده است.
فیلمی که توسط گروه خودروبانک برای شما بارگذاری شده است، یکی از اتفاقات نادر در دنیای امروزی را به نمایش می‌گذارد که در آن یک موتورسیکلت سوار با سرعتی نه چندان بالا از روبه رو با یک دستگاه اتومبیل برخورد می‌کند که طبیعتا پرتاب شدن راننده را به همراه خواهد داشت و در مورد موضوع ما هم صادق است، ولی پس از برخورد با ماشین، راننده موتورسیکلت در کمال خوش شانسی بر روی سقف اتومبیل فرود آمده و با کمترین جراحات ممکن و یا حتی بدون هیچگونه جراحاتی، دوباره سرپا می‌شود و با راننده ماشین به خاطر طریقه رانندگی‌اش گفتگو می‌کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد