موضوعات داغ

برنامه گرند تور قدرتمند آغاز کرد

عکس مطلب اول
بلاخره طلسم یکی از مورد انتظارترین مستندهای خودرویی، آن هم با حضور سه مجری سابق "تخت گاز" شکسته شد و اولین قسمت آن کار خود را با قدرت هرچه تمام‌تر در تاریخ 28 آبان ماه سال جاری با قرار گرفتن بر روی خروجی وبسایت "آمازون پرایم" آغاز کرد تا انتظارات بسیار طولانی مخاطبان به فرجام برسد و بار دیگر شاهد هنرنمایی این سه مجری محبوب با همان حس و حال "سخت گاز" در برنامه جدید "گرند تور" باشیم.
گرند تور، نخستین برنامه آمازون در حوزه خودرو است که با جذب مجریان سابق و مطرح برنامه "تخت گاز" یعنی جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند شکل گرفته که بنابر گزارشات بدست آمده، گران‌ترین مراسم افتتاحیه را هم در خود جای داده است که در قسمت اول برنامه "گرند تور" به تصویر کشیده شده است.
برای افتتاحیه قسمت اول برنامه گرند تور یک صحنه باشکوهی فیلم برداری شده که گران قیمت‌ترین صحنه تاریخ تلویزیون لقب گرفته است. براین اساس باتوجه به اطلاعات منابع و شواهدی که در قسمت اول وجود دارد، برای گرفتن این صحنه تقریبا هزینه‌ای 3.2 میلیون دلاری شده است که در آن 6 هواپیمای جت آکروباتیک، 150 اتومبیل مختلف که اکثر آنان قدیمی و گران قیمت و بسیار کمیاب هستند، بیش از 2000 بشکه سوخت و همچنین جمعیتی بالا از مردم عادی در محل افتتاحیه حضور دارند تا صحنه‌ای باشکوه، ولی بسیار گران قیمت خلق شود.
البته درحال حاضر تنها قسمت اول برنامه گرند تور منتشر شده و نمی‌‌توان قضاوتی در مورد آن کرد، ولی همین قسمت اول بسیار باشکوه آغاز شده و در جریان پخش هم می‌توان شوخ طبعی مجریان و رانندگی حرفه‌ای آنان را مشاهده کرد که بدون شک می‌تواند جایگزینی بجا و بسیار مناسب برای برنامه شکست خورده "تخت گاز" به شمار آید.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/30
They know how to start a car show
1395/8/30
عالیه. در حال حاضر چطور میشه دیدش؟؟؟
1395/9/1
قسمت اولشو دیدم،،عالی بود
امیدوارم در قسمت های بعدیش مهمان بیارن و از راننده های سرشناس تری برای تست استفاده کنن ولی جدا از این موارد فوق العاده بود و بهتر از سری های تاپ گیر بود
کارشون درسته
1395/9/1
از سايت خودرو بانك ممنونم كه اخبار اين برنامه رو پوشش ميدن
اما اگر نحوه دسترسي به اين برنامه رو هم در يك پست شرح بديد خيلي خيلي ممنون ميشم