موضوعات داغ

حادثه برای لامبورگینی اونتادور در سرعت بالا

عکس مطلب اول
یک لامبورگینی اونتادور سوپر ولوچه در حال حرکت با سرعت بالا در بزرگراهی در ایتالیا دچار حادثه شد و به طور کامل از بین رفت.
جزئیات این حادثه البته منتشر نشده است اما به گفته‌ی جی‌تی اسپریت این اونتادور تولید محدود پس از برخورد با گارد ریل کنترل خود را از دست داده و از مسیر خارج شده است.
با اینکه دلیل اصلی حادثه و این که چه چیزی سبب برخورد با گاردریل شده است اعلام نشده است اما تصاویر منتشر شده از این خودرو نشان می‌دهند که خودرو تمام بخش جلو و بخشی از قسمت عقب خود را از دست داده است.
تصاویر تکان دهنده ای که از این خودرو منتشر شده اند شیشه‌ی جلوی خرد شده، جدا شدن دو تا از چرخ‌ها و آسیب دیدن شدیدی یکی دیگر و البته ایربگ‌های باز شده را نشان می‌دهند. اما جدای از آسیب شدیدی که بدنه‌ی خودرو دیده است جالب است که شاسی فیبر کربنی مونوکوک اونتدور کمترین آسیب را دیده است و تنها ترک‌های جزئی روی‌ آن دیده می‌شود.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/30
همین تصادف اگر در ایران رخ می داد برای فروشش تو باما می نوشتن لامبورگینی اونتادور سوپر ولوچه 2014 فنی سالم فقط به دلیل اسید ریختن کاپوت و سپر تعویض شده گلگیرها هم هنگام بیرون آوردن از پارکینگ با رنگ اصل ایتالیا رنگ شده شیشه هم به دلیل برخورد سنگ از تریلی تعویض شده عقب هم گریسی شده عوض شده ماشین در حد صفر لطفا فقط مشتری واقعی تماس بگیره اس ام اس جواب داده نمی شود تخفیف پای معامله!!!
1395/8/30
یه تقه کوچیک خورده ..عقب و جلو پلمپه
1395/9/1
واقعا دم سازندشون گرم. اونجایی از ماشین که باید سالم باشه کاملا سالمه.