موضوعات داغ

لامبورگینی هوراکان در نقش راهنمای هواپیما

عکس مطلب اول
در دنیا چندین کارخانه اتومبیل سازی داریم که ماشین‌های اسپرت تولید می‌کنند ولی محصولاتشان به ندرت در خیابان‌های دنیا دیده می‌شود، البته به جز یکجا و آن هم نزدیک روستای سنت آگاتا بولنیزی ایتالیا، واقع در 32 کیلومتری شمال شهر بولونیا است که در آنجا از سال 1963 میلادی تاکنون بخشی از کارخانه خودروسازی لامبورگینی ساخته شده است و روزانه بهترین محصولات لامبورگینی برای گذراندن تست‌های میدانی در خیابان‌های اطراف آن تردد می‌کنند.
معمولا وقتی کارخانجات تولیدی مختلف مثل مواد غذایی، مواد پلاستیکی و... در نزدیکی یک شهر باشد، عمده مصارف آن شهر هم از سوی همین کارخانجات تولیدی تامین می‌شود. حال به تبعیت از این موضوع، فرودگاه شهر بولونیا هم بجای استفاده از خودروهای کوچک و استاندارد برای اینکه هواپیماهای روی باند راهشان را پیدا کنند، از خودروهای لامبورگینی هوراکان استفاده کرده است که همانند خودروهای سوپراسپرت و گران قیمت ناوگان پلیس شهر دبی، بازتاب‌های گسترده‌ای در رسانه‌های خودرویی داشته است.
در آخر ناگفته نماند که شهر بولونیا علاوه بر داشتن کارخانه لامبورگینی، دیگر صنایع اصلی تولید همچون ماشین‌های کشاورزی، فولاد، فراورده‌های غذایی، مواد شیمیایی و همچنین وسایل نقلیه موتوری از جمله شرکت‌های مازراتی و دوکاتی را در خود جای داده و یا در جوار این شهر ساخته شده‌اند که اعتبار ویژه‌ای به این شهر بخشیده‌اند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد