موضوعات داغ

آغاز فروش لیفان X60 با گیربکس اتومات + جدول

عکس مطلب اول
گروه خودروسازی کرمان موتور ویژه آذرماه 95، فروش تک مرحله‌ای و دو مرحله‌ای لیفان X60 اتوماتیک را همراه با فروش اقساطی آغاز کرد.
در شرایط فروش تک مرحله‌ای لیفان X60، به هنگام ثبت نام مبلغی 64 میلیون و 100 هزار تومانی به عنوان پیش پرداخت از متقاضی دریافت می‌شود و سپس در دی‌ماه سال جاری، خودروی سفارش داده شده به مشتری تحویل داده می‌شود. در این روش تمامی هزینه خودرو در قالب خرید نقدی از متقاضی دریافت می‌شود و هیچگونه سود مشارکت و یا انصرافی به متقاضی تعلق نمی‌گیرد، ولی در عوض یک ماه زودتر از شرایط فروش دو مرحله‌ای خودروی لیفان X60 اتوماتیک به دست متقاضی می‌رسد.
در فروش دو مرحله‌ای نیز به عنوان پیش پرداخت هزینه‌ای 30 میلیون تومانی و مابقی آن به هنگام صدور دعوتنامه از متقاضی دریافت می‌شود. موعد تحویل در این روش هم اسفندماه سال جاری تعیین شده که می‌توان از سود مشارکت 21 درصد و سود انصراف 15 درصد بهره‌مند شد.

علاوه بر این، شرایط فروش اقساطی هم با مدت زمان بازپرداخت 12 ماهه، 24 ماهه و 36 ماهه برای لیفان X60 اتوماتیک در نظر گرفته شده که برای اطلاع از جزییات آن می‌توانید به جداول مربوطه در انتهای مطلب مراجعه کنید.

جهت اطلاع گفتنی است که شاسی بلند لیفان X60 برای اولین بار در سال 2011 میلادی با طول 4325 میلی متری، عرض 1790 میلی متری، ارتفاع 1690 میلی متری و فاصله بین دو محور 2600 میلی متری معرفی شد که در زیر کاپوت آن از یک پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپ 1794 سی سی استفاده شده است. با رساندن دور موتور به 6000 دوربردقیقه می‌تواند قدرتی 131 اسب بخاری و همچنین با نگه‌داشتن دور موتور بر روی 4200 دور بر دقیقه، می‌توان حداکثر 168 نیوتن متر گشتاور را از موتور مذکور استخراج کرد که تا پیش از این توسط جعبه دنده‌ای 5 سرعته دستی دریافت شده و به خروجی منتقل می‌شد، ولی حالا علاوه بر گیربکس دستی، یک گیربکس اتوماتیک CVT هم به قسمت انتقال قدرت لیفان X60 اضافه شده تا دست مشتری برای انتخاب بازتر باشند.

شرایط فروش لیفان X60 اتوماتیک

به دلیل ساختار متفاوت گیربکس‌های CVT، حرکت و شتاب ‌گیری خودرو به صورت پیوسته و بدون مکث در جهت تعویض دنده انجام می‌شود وهمین موضوع به بهبود شتاب گیری خودرو کمک می‌کند، ولی از طرفی مصرف سوخت بالاتری نسبت به مدل دستی خواهد داشت.

شرایط فروش لیفان X60 اتوماتیک


نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/2
دوستانی که ایکس 60 اتومات دارند از شتاب ان راضی هستند و مزایا و معایب ان
را چگونه می بینند..
1395/9/2
دیگه تیپش قدیمی شده، حال نمیده،. کلا اینقدر هر ساله مدل های جدید و فانتزی چینی وارد بازار میشه که کلا بعد دو سه سال قیافشون دموده میشه و از مد میفته، بنظرم آگه میخوابن ماشین چینی بخرین همیشه سعی کنید حداقل جدید ترین مدل هارو بخرین تا حداقل تا دو سه سال رو مد باشین
1396/3/16
با سلام. من این ماشین رو دارم و بسیار راضی هستم. به کسانی که در این رنج قیمت سردرگم هستن این ماشین رو قویا توصیه میکنم. سواری شاسی بلندی نرم با ایمنی بالا کم صدا کم مصرف ( من مصرف 5.8 لیتر در 100 تا رو ثبت کردم ) با طراحی جذاب و به روز. موفق باشید.