موضوعات داغ

آغاز فروش نقد و اقساط تندر 90 ایرانخودرو + جدول

عکس مطلب اول
گروه صنعتی ایرانخودرو به منظور سهولت در خرید تندر 90 تیپ E2، از شرایط فروش نقد و اقساط آن به قیمت پایه 47 میلیون و 352 هزار تومان خبر داد که هم اکنون با مراجعه به وبسایت این گروه خودروسازی می‌توانید نسبت به خرید آن اقدام کنید.
در این طرح فروش به طور خیلی خلاصه آمده است که گروه خودروسازی ایرانخودرو به منظور سهولت در خرید تندر 90 تیپ E2، دو نوع پیش پرداخت 23 میلیون تومانی و پیش پرداخت 19 میلیون و 910 هزار تومانی را در نظر گرفته است که در هر دو روش ماشینی مجهز به کیسه‌های هوای ایمنی راننده و سرنشین جلو با استاندارد‌های آلایندگی یورو 4 نصیبتان خواهد شد که پس از گذشت 30 روز کاری از موعد ثبت نام به شما تحویل داده می‌شود.
در این بین به نظر می‌رسد پیش پرداخت 23 میلیون تومانی برای فروش نقدی محصول باشد که مابقی هزینه خرید اتومبیل به هنگام تحویل از مشتری دریافت می‌شود. اما برای پیش پرداخت 19 میلیون و 910 هزار تومانی، 6 فقره چک شش ماهه در نظر گرفته شده که مبلغ هرکدام از آنان 6 میلیون و 523 هزار تومان تعیین شده است.
جهت اطلاع از جزییات این طرح می‌توانید به جدول زیر مراجعه کنید و برای خرید آن هم می‌توانید با مراجعه به وبسایت گروه صنعتی ایرانخودرو، فرم‌های ثبت نام را پر کرده و منتظر صدور دعوت نامه از سوی نمایندگی‌های مجاز این گروه صنعتی باشید.

شرایط فروش تندر۹۰


نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/2
همچین میگین آغاز فروش،انگار تا حالا نمیفروخته.ال نود اتومات رو همیشه حتی وقتی هیچ ماشین دیگه ای رو اقساط نمیده به صورت اقساطی میفروشه.نمیفهمم گیربکسش با دنده معمولی چقدر فرق داره که ده میلیون گرونتره
1395/9/3
واقعا که !!!!
من حاضرم با این پول یه جیلی یا جک دسته دوم چینی بخرم ولی سوار این لگن وطنی نشم.