موضوعات داغ

سوپر اسپرت ایرانی الاصل، قاتل خودروهای سوپر اسپرت

عکس مطلب اول
بعد از چند هفته اذیت کردن مخاطبان با استفاده از روز شمار اینترنتی، رضوانی در نهایت خودروی اسپرت "بیست آلفا" را با یکسری ویژگی‌های منحصر به فرد در نمایشگاه بین المللی لس آنجلس 2016 رونمایی کرد.
آغاز به کار رسمی و حرفه‌ای آقای رضوانی در صنعت اتومبیل سازی را می‌توان همزمان با معرفی و عرضه خودروی اسپیدستر "بیست" عنوان کرد که با یک طراحی جذاب و عملکردی بسیار خوب، توانست توجه خیلی‌ها را به خود جلب کند و یا حتی موفق شد "کریس براون" یکی از هنرمندان عرصه موسیقی آمریکایی را نسبت به خرید خود متقاعد کند تا پس از گذشت تقریبا یکی دو سال از عرضه آن، حالا شاهد معرفی خودرویی اسپرت تمام و کمال از سوی رضوانی با نام "بیست آلفا" باشیم که در حقیقت به عنوان رقیبی جدی برای محصولات سرشناس بازار به شمار می‌رود.
در قدم اول، رضوانی برای ساخت این خودروی اسپرت از یک طول کلی 4145 میلی متری و ارتفاع کامل 1105 میلی متری استفاده کرده است تا در ادامه با ترکیب مواد فیبرکربنی و آلومینیومی با یکدیگر، طراحی اسپرت و تهاجمی بیست آلفا را با حداکثر وزن تنها 885 کیلوگرمی خلق کرده باشد. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد طراحی این خودرو هم می‌تواند درب‌های ورود و خروج سرنشینان به داخل کابین باشد که همانند اتومبیل‌های ون به شکل کشویی ساخته شده‌اند.
در کنار وزن خشک 885 کیلوگرمی، رضوانی از پیشرانه 2.4 لیتری چهار سیلندر K24 هم برای تولید نیرو محرکه این خودرو استفاده کرده است که برگرفته از محصولات هوندا بوده و می‌تواند در حداکثر کارایی خود نیرویی معادل 500 اسب بخار تولید کند که با عبور از جعبه دنده‌ی اتوماتیک احتمالا 6 سرعته، تبدیل به شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت حدودا 3.2 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 282 کیلومتر بر ساعت شده و همچنین با عبور از جعبه دنده 6 سرعته دستی هم تبدیل به شتاب 3.5 ثانیه‌ای می‌شود تا زنگ خطر برای خودروهای باتجربه بازار به صدا درآید.
در ادامه شما را به دیدن تصاویر زیبای این خودروی سوپر اسپرت دعوت می‌کنیم.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/4
بسیار هم عالی دراش خیلی باحالههههههههههههههه
1395/9/4
این چه ماشینی بوده؟
1395/9/4
akhe kojash zibast.
1395/9/5
عزیز من این ماشین اسپرت سدان لوکس که نیس توقع زیبایی زیاد از حدو داری
1396/4/7
ظاهرش کلاسیکه مثل ماشینای دهه ۶۰ امریکا اون نرمی و انعطاف پذیری چیزای جدید رو نداره داخلشم خیلی کم اپشنه کروز کنترل فرمونش و….
جلوش رو یکم از bmw i8 کپی کرده چراغاش یکم ……. سرعتش به اندازه صد کیلومتر در ساعت کمتر از سوپر اسپورت عربی لیکان هایپر میره
ولی هرچی باشه از سایپا و ایران فرغون بهتره …. سطحش و مشخصات درحد الفارومئو ۴c هست .
میمونه قیمتش….اگه حداقل زیر ۳۰۰ میلیون باشه میرزه
1396/4/9
دوستان یه چیزییییی این چقدر شبیه ماشین جدید استون مارتین هستش فرمونشم کپی همونه ارمش هم همینطور استون مارتین قراره ماشین جیمز باند بشه ......کی از کی کپی کرده الاااان؟؟؟؟/