موضوعات داغ

امضای قرارداد کارمانیا و BYD، عرضه محصولات جدید برقی و هیبریدی

عکس مطلب اول
همانطورکه می دانید، این روزها خبرنگار وبسایت خودروبانک به همراه شرکت کارمانیا در چین به سر می برد. امروز صبح اما قرارداد جدیدی بین شرکت کارمانیا و BYD چین امضا شد که می تواند نوید ورود خودروهای جدید این شرکت به بازار ایران باشد.
ای دی هانگ، مدیر عامل شرکت BYD با امضای این قرارداد با پویا سالاری، مدیر عامل شرکت کارمانیا، قصد دارد تا مونتاژ چند مدل از خودروهای برقی و هیبریدی را در ایران آغاز کند. سالاری ضمن اشاره به همکاری این دو شرکت در یک سال و نیم گذشته و راه اندازی خط تولید خودروی BYD S6 ظرف مدت 7 ماه، گفت که در 10 روز آینده اولین محصولات این شرکت به مشتریان تحویل داده می شود و ضمن عذرخواهی در مورد تاخیر 2 ماهه در زمان تحویل و این شرکت سعی خواهد کرد با عرضه خودروی با کیفیت و خدمات پس از فروش مناسب این تاخیر را جبران کند.

BYD

توسعه همکاری کارمانیا و BYD

شرکت BYD قصد دارد همکاری خود را با کارمانیا با سرمایه گذاری مستقیم و غیر مستقیم در ایجاد خط تولید و سرمایه در گردش بیشتر کند و کارمانیا قصد دارد برخلاف بعضی شرکت های خصوصی در ایران، تنها با BYD چین همکاری داشته باشد و ظرفیت تولید خود را با این برند به از 3 هزار دستگاه در سال جاری به بیش از 10 هزار دستگاه در سال آینده و در طول 3 سال به 40 هزار دستگاه برساند. همچنین کارمانیا نیم نگاهی به آلودگی هوای کلان شهرهای ایران نیز داشته و قصد دارد با عرضه اتوبوس ها و تاکسی های برقی به کاهش آلودگی کمک کند و حتی ظرف 2 ماه آینده اولین اتوبوس های برقی این شرکت برای انجام تست به ایران می رسند.
سالای ادامه داد که در سال آینده با ورود برندهای مختلف فرانسوی و چینی، رقابت سختی در بازار خودرویی کشور خواهد بود و کارمانیا سعی می کند با کیفیت بالا و خدمات پس از فروش بهتر مشتریان بیشتری را به سوی خود جلب کند.
ای دی هانگ، مدیر فروش خاورمیانه و آفریقای شرکت BYD گفت که قصد دارد ایران را به پایگاه صادراتی محصولات این شرکت به مناطق آسیای مرکزی و شمال آفریقا تبدیل کند و به زودی دو مدل F3 و سانگ نیز در ایران عرضه خواهند شد و مونتاژ مدل های مختلف این شرکت در داخل ایران به داخلی سازی 40 درصدی خواهد رسید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/3
اووووووف خسته شدیم واقعا انقدر برندهای چینی ناقص الخلقه دیدیم چرا نباید به جای اینکه نود و خورده ای بدیم ماشین کپی شده لکسوس سوارشیم به جاش یک برند درست حسابی اروپایی ژاپنی و...سوارشیم!!خیلی هم استقبال می شه ازشون پرشده همه جا از ام وی ام و لیفان و...!!!sad story!!!
1395/9/3
کارمانیا بهتره بجای بستن قرارداد جدید، ماشین هاش رو تحویل بده که چند ماهه از موعدش گذشته و هنوز هم خبری از تحویل ماشین هاش نیست