موضوعات داغ

پز دادن با خودروهای لوکس چقدر هزینه دارد؟

عکس مطلب اول
اقتصاد آنلاین: خودروهای لوکس همواره مورد توجه اقشار مختلف جامعه بوده و اکثر افراد جامعه تمایل دارند برای یک بار هم که شده، سوار خودروهای پر زرق و برق شوند.
سبک زندگی برخی افراد جامعه مدت ها است که با خودنمایی آمیخته شده و تحت این شرایط هر روز پدیده ویژه ای بروز پیدا می کند.
اجاره خودروهای لوکس یکی از همین پدیده های نوظهور است و بازاری به جذابیت چهار چرخ های آخرین مدل دارد، اتفاقی پیش از این پیش از این با هدف تزئین برای ماشین عروس یا مراسم های خاص و... خلاصه می شد، این روزها برای نشان دادن تمکن مالی، دور زدن در خیابان ها، تشریفات و... با نگاه فخر فروشی شکل گرفته است.

نرخ کرایه خودرو در تهران

این ماجرا خبرنگار ما را به مراکز اجاره خودرو های لوکس سوق داد. براساس گزارش های میدانی، تمامی مراکز اجاره خودرو یک پیش شرط ماورای هزینه نقدی اجاره خودروها دارند و آن پرداخت 15 درصد قیمت خودرو به صورت نقد یا سند ملکی معادل قیمت خودرو است؛ به همراه یک چک به مبلغ هزینه کل قیمت خودرو.
مازراتی کواتروپورته
اجاره روزانه این خودرو لوکس 5 میلیون تومان آب می خورد و اگر فردی قصد اجاره هفتگی آن را داشته باشد، با تخفیف 3 میلیون و 500هزار تومانی نمایشگاه دار روبه رو می شود و تنها باید 31 میلیون و 500 هزارتومان ناقابل بپردازد. البته اجاره ماهانه این خودرو نیز حدود 42 میلیون تومان است.
پورشه پانامرا
اجاره روزانه این خودرو 3 میلیون تومان تمام می شود و اگر فردی قصد اجاره هفتگی آن را داشته باشد، با تخفیف یک میلیون و 600هزار تومانی نمایشگاه دار روبه رو می شود و تنها باید 19 میلیون و 600 هزار تومان هزینه پرداخت کند.
اگر بخواهید این خودرو را به صورت ماهانه اجاره کنید، تنها کافی است که 25 میلیون تومان بپردازید.
بنز S500
هزینه اجاره این خودرو روزانه 2 میلیون تومان است و اگر فردی قصد اجاره هفتگی این خودرو را داشته باشد، باید 13 میلیون تومان هزینه پرداخت کند. اجاره این خودرو به صورت ماهانه نیز حدود 20 میلیون تومان تمام می شود.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/5
مبلغ رو اگه به دلار بر گردونی مشابه قیمت خارجه و مشکل بی ارزشی پول ملی بوده و هست .مبلغ منصفانست چه بسی کم.
1395/9/5
اجاره اس ۵۰۰ قدیمی روزی دو میلیونه
1395/9/5
mage khar gazam gerefte
1395/9/5
به یزدان که گر ما خرد داشتیم/کجا این سرانجام بد داشتیم

نمیگم امریکا و اروپا که جهان اول هستن ولی نزدیک خودمون نگاه کنید همین بغل همسایمون، اعراب، چرا باید اونا بدون مشکل هر ماشینی ک خواستن سوار بشن ولی من جوون و خیلیا مثل من حتی توانایی اجاره یک ماشین خوب نداشته باشیم واقعا چی شد ک ما به این جا رسیدیم که در امد سالمون 40 میلیون نشه چ برسه به ماه.ما فقط زنده ایم ولی زندگی نمیکنیم و این اوضاع لیاقت ما نیست. خیلی خیلی خیلی متاسفم
1395/9/6
خود کرده را تدبیر نیست اخوی
1395/9/5
تو آلمان بعضی نمایشگاه ها حتی گواهینامه نمیخوان. فقط از کارت ملی یا پاسپورت کپی میگیرن و یه امضا باید بدین که ماشین رو سالم و با باک پر تحویل دادن و با همون شرایط پس میدین. فقط ایرانه که باید دو برابر پول ماشین ضمانت داد و اونم واسه اینه کیفیت زندگی انقدر پایینه که زندان رفتن و بی پول شدن و ... دردسر حساب نمیشه
1395/9/5
اینجا اختلاف طبقاتی بیداد میکنه ، روح مردمو زخمی و بیمار میکنه...
1395/9/6
به نظر من مثلا شما یک ادمی هستی که ماشینت مثلا 100 یا 200 میلیونه اما میخوای بری یه قرار خفن کاری که همه پول دارنو و .... بعد تو اگه با یه ماشین و تیپی که بهت میاد و ماشینی که قیمتش خیلی بالا باشه بری راحت میتونی اون قرار داد کاری رو ببندی که هیچ شاید تونستی قیمت قرار داد رو ببری بالا اصلا کلا تو با همچین ماشینی بری طرف مقابل میگه نه دمش گرم مثلا الکی به این جا نرسیده به این جا کارش درست بوده بهت اطمینان میکنن سریع که شاید اون قرار داد اصلا اندازه اون ماشینی که اومدی باهاش باشه
1395/9/6
برین 20 تومن بدین جای اینکه براید بخرین یک ماه حالشو ببرین....................