موضوعات داغ

قسمت دوم گرند تور منتشر شد + لینک دانلود

عکس مطلب اول
پس از انتشار با شکوه قسمت اول مجموعه‌ی گرند تور که هفته‌ی گذشته انجام شد قسمت دوم نیز بالاخره منتشر شد. این برنامه که اجرای آن بر عهده‌ی تیم اجرای سابق تاپ گیر یعنی جرمی کلارکسن، ریچارد هاموند و جیمز می است در این قسمت به کشور آفریقای جنوبی رفته اند و چادر برنامه را در شهر ژوهانسبورگ بر پا کرده اند.
در سمت دوم شاهد تست رانندگی استون مارتین وولکان توسط جرمی کلارکسون هستیم. همچنین کلارسون صحبت هایی نیز در مورد جاکوب زومبا رئیس جمهور آفریقای جنوبی بیان می کند. سپس تیم به مرکز آموزش نیروهای ویژه‌ی ملک عبدالله دوم در کشور اردن می روند که تا در یک تمرین ضد تروریستی شرکت کرده و یک ملکه را با استفاده از خودروی آئودی و یک کامیون مرسدس بنز نجات دهند که در طی این عملیات صحنه‌های جالبی خلق می‌شود. در ادامه شما را به تماشای این مستند دعوت می‌کنیم.
البته معمولاً خودروبانک سریال های تاپ گیر و حال گرند تور را در سایت برای دانلود قرار نمی داد اما با توجه به تقاضای کاربران، سعی خواهیم کرد از این پس، لینک های دانلود قسمت های مختلف این سریال محبوب را برای شما قرار دهیم.
لینک دانلود قسمت دوم از برنامه The Grand Tour در صفحه تلگرام ما قرار گرفته است: https://telegram.me/khodrobank

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/6
متشكر ولي لينك مورد داره بعد از دانلود فقط صدا پخش ميشه .....
1395/9/7
من ای قسمت رو دیدم. یعنی top gear کجا این کجا.بسیاااار مزخرف بود.اولش که تیزر تبلیغاتیش رو دیدم گفتم اوه عجب خفنه. بدون هیچ تعصبی میگم سطح از برنامه ای که در top gear اجرا میکردن بسیار پایینتره
1395/9/7
اینکه فقط صداشه پس فیلمش کو