موضوعات داغ

تدوام تولید هوندا سیویک طی چندین نسل

عکس مطلب اول
اگر یک دونده سرعت شروع بسیار بدی داشته باشد، قطعا تا انتهای مسابقه امیدی به برد نخواهد داشت و کار خود را با یک پایان بسیار تلخ به سرانجام می‌رساند. این مورد برای مسابقات اتومبیل رانی هم صدق می‌کند که نمونه بارز آن را می‌توان در مسابقات درگ مشاهده کرد، چون اگر شروع بسیار بدی داشته باشید، غیرممکن است که بتوانید عنوان نخست را کسب کنید. حال این مورد به روش‌های مختلفی در زندگی روزمره هم به وفور دیده می‌شود، ولی ما قصد داریم در این مقاله شروع خوب یک برند اتومبیل را مورد بررسی مختصرقرار دهیم.
عرضه یک برند خاص در بازار هم می‌تواند دقیقا مثل یک مسابقه درگ باشد، چون اگر در همان ابتدای کار برند خود را به خوبی جا بیاندازید و بتوانید با عملکرد و ویژگی‌های بسیار خوب آن مشتریان زیادی جذب کنید، درست مثل یک شروع خوب در مسابقه درگ می‌شود که تا انتها ماشین و راننده را برای پیروزی همراهی می‌‌کند.
حال برند "سیویک Si" از کمپانی خودروسازی هوندا که در اصل یک خودروی محور جلو محرک در سگمنت‌های مختلف تلقی می‌شود، موفق شده وارد نسل جدیدی از چرخه حیات خود در صنعت بزرگ خودروسازی شود که پشتوانه آن یک شروع بسیار خوب در سال 1984 میلادی بوده است. حال در ادامه قصد داریم نسل‌های مختلف هوندا سیویک هاچ بک را معرفی کنیم که هرکدام محرکی بسیار قوی برای جهش به نسل‌های بعد بوده‌اند.

نسل اول

- نسل اول: هوندا سیویک Si هاچ بک از سال 1985 میلادی الی 1987 میلادی

نسل دوم

- نسل دوم: هوندا سیویک Si هاچ بک از سال 1988 میلادی الی 1991 میلادی

نسل سوم

- نسل سوم: هوندا سیویک Si هاچ بک از سال 1992 میلادی الی 1995 میلادی

نسل چهارم

- نسل چهارم: هوندا سیویک Si کوپه از سال 1999 میلادی تا 2000 میلادی

نسل پنجم

- نسل پنجم: هوندا سیویک Si هاچ بک/ کوپه/ سدان از سال 2002 الی 2005 میلادی

نسل ششم

- نسل ششم: هوندا سیویک Si کوپه/ سدان از سال 2006 الی 2011 میادی

نسل هفتم

- نسل هفتم: هوندا سیویک Mugen Si سدان از سال 2008

نسل هشتم

- نسل هشتم: هوندا سیویک Si کوپه/ سدان از سال 2012 الی 2015 میلادی

نسل نهم

- نسل نهم: هوندا سیویک Si هاچ بک/ کوپه از سال 2017 به بعد

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/9
ممنون از مقاله خوب شما....واقعا سیویک تو ایران طرفدارای خاص خودش رو داره.....فکر میکنم به اشتباه در نسل نهم سیویک بجای سدان، هاچ بک/کوپه نوشته شده