موضوعات داغ

نسل سوم فورد فوکس RS به ناوگان پلیس پیوست + فیلم

عکس مطلب اول
اگر به چندین سال قبل برگردیم، خواهیم دید که بخشی از ناوگان پلیس بریتانیا را محصولات فورد، آن هم خودروی فورد RS200 تشکیل می‌دهد که حقیقتا به عنوان یکی از برترین خودروهای پلیس بریتانیا در این چند سال اخیر شناخته می‌شود. حال برای زنده نگه داشتن یاد این خودرو و همچنین داشتن یادبودی برای آن، بار دیگر ناوگان پلیس بریتانیا به سراغ محصولات فورد، ولی این بار خودروی هاچ بک فوکوس RS رفته است که همانند خودروی چند سال قبل RS200، به طور مشترک ازکلمات RS سود می‌برند.
البته همانطور که انتظار می‌رفت، ناوگان پلیس بریتانیا تنها به تعداد خیلی محدود از این خودرو استفاده کرده است و قرار نیست به صورت گسترده در خیابان های بریتانیا به انجام وظیفه بپردازند و هدف از این کار، تنها یادبودی برای خودرو فورد RS200 بوده است.
در قسمت موتوری نسل سوم فورد فوکس RS هم یک پیشرانه چهار سیلندر 2.3 لیتری توربوشارژر بنزینی اکوبوست ( EcoBoost ) دوست‌دار محیط زیست قرار گرفته که حداکثر 350 اسب بخار قدرت و همچنین 470 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که توسط یک جعبه دنده شش سرعته دستی سازماندهی شده و به تمامی چرخ‌ها فرستاده می‌شود تا سریع ترین خودروی RS در این 30 سال اخیر خلق شود.
برخی از ویژگی‌های برجسته خودرو هم شامل صندلی‌های اسپرت ریکارو "Recaro"، صفحه نمایشگر 8 اینچی کنسول مرکزی، دوربین دید عقب، فرمان چرمی و همچنین پدال‌های آلیاژی زیر پاها می‌شود که خب برای ناوگان پلیس بریتانیا به یکسری امکانات دیگر هم مجهز شده است که عموما می‌تواند تجهیزات ارتباطی باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد