موضوعات داغ

شورای‌عالی مناطق آزاد خواستار لغو مصوبه خودرویی گمرک شد

عکس مطلب اول
تسنیم: شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری نسبت به خبر منع ورود خودرو با پلاک مناطق آزاد به کشور، واکنش نشان داد و خواستار ملغی شدن بخشنامه گمرک شد.بعد از انتشار بخشنامه گمرک مبنی بر ممنوعیت ورود موقت خودروها با پلاک مناطق آزاد به سرزمین اصلی، شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی نسبت به این بخشنامه واکنش نشان داد و خواستار ملغی شدن بخشنامه گمرک شد.بر این اساس مدیر گسترش و تسهیلات صادرات و امور گمرکی مناطق آزاد طی نامه‌ای خطاب به سرپرست مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گمرک ایران خواستار لغو بخشنامه قبلی درخصوص عدم ورود خودروهای پلاک مناطق آزاد شده است.همچنین در این نامه، به توافق رئیس کل گمرک ایران و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد برای صدور مجوز ورود موقت خودرو با پلاک مناطق آزاد، به‌عنوان تسهیلات برای سرمایه‌گذاران مناطق آزاد اشاره شده است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/9
خب این یعنی کسانی که تو مناطق آزاد هستند نمی تونن با خودرو شخصی خود بیان تو شهر های عادی این که ظلمه!! خب پولش رو می دن! دیگه چرا مسخره بازی در میارین
1395/9/10
لطف کنن پولش رو ندن.وقتی ماشینی رو که مردم کشور به خاطر قیمت دویست ملیون تومنی نمیتونن بخرن با چهل پنجاه میلیون تومن میخرن تو همون استان خودشون هم سوار بشن.نترس پز ندن نمیمیرن.
1395/9/10
مسئولین از این بخشنامه های ضد مردمی ندید