موضوعات داغ

غرفه محصولات الکتریکی بی وای دی در نمایشگاه گوانگجو

عکس مطلب اول
نمایشگاه بین المللی لس آنجلس 2016 با تمام حرف و حدیث‌هایش به پایان رسید و قطعا مهم‌ترین رویداد خودرویی در هفته گذشته به شمار خواهد رفت، ولی حالا نوبت به نمایشگاه بین المللی گوانگژو چین رسیده تا شرکت‌های خودروسازی علارغم اینکه در چندین روز گذشته سرگرم نمایشگاه بین المللی لس آنجلس بوده‌اند، این هفته هم مهمان چینی‌ها در نمایشگاه بین المللی گوانگژو چین باشند که در ادامه قصد داریم کلکسیون محصولات الکتریکی BYD را در اختیار شما بگذاریم و برخی از آنان را مورد بررسی قرار دهیم که خب یکی از شرکت‌های بزرگ خودروسازی چینی به شمار می‌رود.
بزرگ‌ترین، پربارترین و باشکوه‌ترین غرفه نمایشگاه بین المللی گوانگژو چین، بدون شک در اختیار یکی از شرکای اصلی کمپانی خودروسازی دایملر آلمان، یعنی کمپانی خودروسازی BYD چین قرار دارد که سال گذشته شاهد ورود این برند خودروسازی با شاسی بلند S6 و پس از آن خودروی الکتریکی E6 به بازار کشور بودیم. حال این شرکت خودروسازی با کوله باری از محصولات مختلف خود به نمایشگاه گوانگژو چین آمده که مدل‌های الکتریکی آن را با همکاری کمپانی دایملر به سرانجام رسانده است و می‌توانید در گالری تصاویر به تماشای محصولات جدید آن بپردازید.
با ورود به غرفه BYD، در همان ابتدای کار با یک محصول الکتریکی کاملا جدید تحت عنوان M3 برخورد خواهید داشت که در قالب یک خودروی مینی ون توسعه پیدا کرده و از یک طراحی امروزی و عامه پسند سود می‌برد.
پس از خودروی مینی ون M3 هم خودرویی سدان e5 یکی دیگر از جدیدترین خودروهای الکتریکی BYD به شمار می‌رود که از یک طراحی نسبتا ساده سود می‌برد، ولی جلوپنجره مختص محصولات الکتریکی این شرکت خودروسازی جلوه‌ای خاص به نمای خودرو داده و مهم‌تر از آن، سیستم محرک بی وای‌ دی e5 خواهد بود که با همکاری مستقیم کمپانی بزرگ دایملر رشد و نمو پیدا کرده است.
برای بازار اختصاصی چین هم دو مدل خودروی الکتریکی سدان طراحی و تولید شده است که می‌توانید آنان را در گالری تصاویر مشاهده کنید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/9
شرکت بی وا دی و مرسدس بنز با همکاری هم و با برند دنزا خودروی هیبریدی تولید کردن به اسمEV اگه اشتباه نکنم...
مثله اینکه کیفیت این خودرو مورد تایید بنز هم قرار گرفته که خیلی رو یکیفیت حساسه.
و اینکه بنز بیاد و اونو تایید کنه خیلی حرفا میشه زد.
1395/9/10
چراغ عقب مدل E5 خوده چراغ عقب هیوندا سنتنیاله