موضوعات داغ

سلستا، ارمغان هیوندای برای چینی‌ها

عکس مطلب اول
عموم شرکت‌های بزرگ خودروسازی جهان به خاطر بازار بکر و پرجمعیت چین، معمولا خودروهایی اختصاصی تنها برای چینی‌ها طراحی می‌کنند و یا محصولات عمومی خود را با یکسری تغییرات ویژه و بعضا امکانات بیشتر، تنها در بازار چین عرضه می‌کنند. حال شرکت خودروسازی هیوندای هم برای افزایش سهم خود در بازار بزرگ چین، علاوه بر عرضه محصولات عمومی خود در این کشور، اقدام به معرفی یک خودروی جدید تحت عنوان "سلستا Celesta" کرده است که با قیمت پایه 80 هزار یوان و قیمت نهایی 110 هزار یوان، اخیرا در نمایشگاه بین المللی گوانگژو چین به نمایش عمومی درآمده است.
همانند سایر محصولات هیوندای، باتوجه به جلوپنجره مشبک خودرو و چراغ‌های اصلی روشنایی، این خودرو هم از طراحی نسل جدید هیوندای سود می‌برد که با سایز بدنه‌ای مابین هیوندای "ورنا" و "الانترا"، با طول کلی 4510 میلی متری، عرض 1756 میلی متری، ارتفاع 1470 میلی متری و فاصله بین دو محور 2650 میلی متری طراحی شده است.
برای بخش مولد قدرتی این خودرو هم گفته شده از پیشرانه‌ای نسبتا قدیمی 1.6 لیتری چهار سیلندر استفاده خواهد که در حداکثر کارایی خود می‌تواند قدرتی 120 اسب بخاری و گشتاوری 155 نیوتن متری تولید کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/10
فکر کنم همون موتور اکسنت روشه ولی طراحیش خیلی بهتر از اکسنته