موضوعات داغ

رو نمایی تویوتا یاریس L در نمایشگاه گوانگژو

عکس مطلب اول
یاریس سدان 2016 تقریبا دی ماه سال گذشته بود که به طور رسمی معرفی شد. خودرویی بغایت زشت و دافع که هیچ بویی از نسخه‌های زیبا و جذاب‌ هاچ بک در چهره‌اش نبرده است! ولی خب خوشبختانه تویوتا با حضورش در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی گوانگژو چین، یک مدل جدید از تویوتا یاریس سدان با چهره‌ای بسیار بهتر آورده است که البته به خاطر حرف L در انتهای نام خود، می‌تواند به عنوان یک مدل کاملا جدید هم تلقی شود که احتمالا تنها برای بازار چین باشد.
همین ابتدای کار باید گفت که تویوتا یاریس سدان L برخلاف نسخه استاندارد که سال گذشته معرفی شد، به دو پیشرانه متفاوت مجهز شده است که موتور اول با حجم سیلندر 1.3 لیتری، تقریبا می‌تواند نیرویی معادل 99 اسب بخار تولید کند، در حالی که پیشرانه دوم (برگرفته از مدل جهانی تویوتا یاریس) حجمی 1.6 لیتری داشته و قدرت تولیدی آن تنها 8 اسب بخار بیشتر، یعنی به مقدار 107 اسب بخار خواهد بود که برای ارسال نیروی خود به چرخ ها، از یک جعبه دنده 5 سرعته دستی و یا اتوماتیک ضریب متغیر CVT استفاده خواهند کرد که به انتخاب مشتری بر روی پیشرانه نصب می‌شود.

تویوتا یاریس L

برای داشتن این خودروی سدان هم در بازار چین باید قیمتی 75 هزار یوان برای مدل پایه و همچنین قیمتی 110 هزار یوان برای مدل فول آپشن پرداخت کنید. طراحی ظاهری این خودرو هم کاملا سوای مدل جهانی بوده و برگرفته از نسخه هاچ بک تویوتا یاریس (مخصوص بازار چین) است که تنها بدنه آن کشیده شده و طراحی بخش عقب آن هم برای صندوق دار شدن، دوباره انجام شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد