موضوعات داغ

انتشار پیش نمایشی ویدیویی از سدان کیا GT + فیلم

عکس مطلب اول
خردادماه امسال بود که رسانه‌های بین المللی اعلام کردند که سدان اسپرت کیا یعنی GT قرار است با قیمتی 30 هزار دلاری از سال آینده با دو موتور V6 در برخی از بازارها عرضه شود. حال اخیرا توسط کمپانی خودروسازی کیا پیش نمایشی ویدیویی از سدان GT منتشر شده است که نشان می دهد در حال گذراندن تست‌های میدانی خود در پیست نوربرگرینگ آلمان است.
خوب است بدانید که سال 2011 میلادی و در نمایشگاه بین المللی فرانکفورت بود که شرکت خودروسازی کیا از مفهومی GT رونمایی کرد که در اصل خودرویی سدان با خصوصیات اسپرت بود، اخیرا هم شایعاتی پیرامون این محصول رشد کرده و در وبسایت‌های خارجی دست به دست چرخیده است که این سدان اسپرت کیا با داشتن نام GT مراحل طراحی و توسعه خود را پشت سر گذاشته و نسخه نهایی آن از سوی متخصصان کیا تایید شده است. این گفته‌ها تقریبا برای ابتدای سال جاری میلادی هستند، ولی در خرداد ماه سال جاری اخباری از سرزمین کانگروها بدست آمد و در وبسایت خودروبانک هم مورد بررسی قرار گرفت که گفته می‌شود این خودرو با قیمتی 40 هزار دلاری برای عرضه در سال آینده میلادی لیست شده است، 40 هزار دلار استرالیایی‌ها که به دلار آمریکا می‌شود چیزی حدود 29 هزار و 500 دلار.
پس از انتشار این خبر، یکی از مقامات ارشد کیا موتورز استرالیا هم اطلاعات ذکر شده را تایید کرد و گفت که این سدان اسپرت در دو نسخه با قیمت پایه 40 هزار دلاری ( معادل 29 هزار و 500 دلار آمریکا) و قیمت فول آپشن 50 هزار دلاری (معادل 36 هزار و 800 دلار آمریکا) ساخته و عرضه خواهد شد.
طبق گفته‌های "دامین مردیت"، سدان اسپرت کیا با دو پیشرانه شش سیلندر V شکل ساخته و پرداخته خواهد شد که یکی از آن‌ها حجمی 3.8 لیتری و قدرتی 311 اسب بخاری دارد و دیگری هم با بهره جستن از توربوشارژرهای دوقلو، حجمی 3.3 لیتری و حداکثر قدرتی 365 اسب بخاری دارد که برای اولین بار در سدان لوکس هیوندای جنسیس G90 شاهد بکار گیری آن بوده‌ایم. درضمن هر دو پیشرانه به صورت انحصاری تنها با جعبه دنده‌ای هشت سرعته اتوماتیک دوکلاچه عرضه خواهند شد.
در ادامه می‌توانید فیلم بارگذاری شده توسط گروه خودروبانک را مشاهده کنید.


نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/14
موتور ٣.٣ تويين توربو فقط ٣٦٥ اسب؟
از عجايب اسباب بازي هاي كره اي!!!
1395/9/14
بله متاسفانه شرکت کیا شما جناب مهندس اسطوره طراحی موتور خودروی دنیا را در اختیار نداشته. لذا فعلا به همین بسنده کرده.
انشاالله در سنوات آتی از نظرات ارزشمند شما بهره مند خواهند شد.
1395/9/14
متاسفانه شركت ورشكسته كيا، لگن هاي كره جنوبي خودش رو با تبليغ دلالان و تبليغات دروغ در چند سال اخير با بزك كردن ساليانه و مد هاي دوروزه و غافل از كيفيت و خصوصيات مهندسي روانه بازار كرده كه البته هر سال شناخت مردم نسبت به اين لگن ها بيشتر ميشه و به سمت خودروهاي با اصالت ژاپني و اروپايي مي روند و از خريد خودروي بي اصالت پرهيز ميكنند