موضوعات داغ

افزایش گارانتی مدل های مک لارن به ۱۲ سال

عکس مطلب اول
بیش از ۳۰۰۰ دستگاه از محصولات مک لارن در حال تردد در جاده های بریتانیا هستند و همین مورد سبب شده تا این کمپانی به فکر یک پیشنهاد ویزه برای دارندگان این خودروها باشد و این پیشنهاد چیزی نیست جز افزایش گارانتی خودروها به 12 سال.
این گارانتی از این پس بر روی تمام خودروهای جدید این شرکت اعمال خواهد شد و مشتریان قبلی نیز که خودروی آنها عمری کمتر از ۱۰ سال و یا کیلومتری کمتر از 160 هزار کیلومتر داشته باشند از این گارانتی بهره مند خواهند شد.
به گفته ی کارل ویپ رییس بخش پس از خدمات فروش مک لارن مشتریان این شرگت به دنبال اطمینان و استانداردهای جدیدی هستند تا بتوانند لذت بیشتری از خودروی خود ببرند. حتی برخی از مشتریان هستند که از خودروی خود به طور روزمره استفاده می کنند و به همین دلیل ما تصمیم به ارایه ی گارانتی افزایش یافته کردیم تا دوره ی پوشش خدمات برای مشتریان را افزایش دهیم.
این گارانتی افزایش یافته شامل سرویس ها، رنگ، تعویض کلاچ ها، تعویض چرخ ها، تایرها و باتری ها می شود و حتی شامل پوسیدیگی و خراش و یا فرسودگی و نیز اپدیت های نرم افزاری است. گرچه این موارد ممکن است به عنوان بخشی از یک فراخوان نیز باشند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/13
درسته قیمت این ماشین با ماشین های ما قابل مقایسه نیست اما نبود رقابت باعث شده ماشینی که ما ۷۴ میلیون سال ۹۳ خریدیم، امسال گارانتی اش تموم شه😭