موضوعات داغ

ایرتویا شرایط فروش تویوتا پریوس 2017 ساخت ژاپن را اعلام نمود

عکس مطلب اول
به اطلاع کلیه علاقه مندان عزیز می رساند شرکت ایرتویا نمایندگی انحصاری تویوتا در ایران در جدید ترین بخشنامه فروش خود مدل های 2017 خودروی دوستدار محیط زیست، تویوتا پریوس را اضافه نموده است.
در این بخشنامه مدل ۲۰۱۷ تیپ های A وB خودروی پریوس (ساخت ژاپن) با شرایط بسیار متنوع به صورت نقدی و اقساطی در نظر گرفته شده که خریداران محترم در صورت انتخاب شرایط اقساطی جهت خرید این خودرو می توانند از ۳ روش پرداخت به صورت اقساط 12، 18 و ۲۴ ماهه با وام های خرید خودرو به ترتیب 50، 62 و ۷۰ میلیون تومان بهره مند شوند.
از جمله امکانات مشترک پریوس تیپ A و B می توان به سیستم تهویه اتوماتیک همراه با سنسور رطوبت، سیستم صوتی JBL همراه با صفحه نمایشگر، بلوتوث، کروز کنترل، سيستم هوشمند ورود بدون كليد+ دكمه استارت، دوربین عقب، سنسور های پارک، سیستم هشدار دهنده فشار باد لاستیک ها، کیسه های هوا برای راننده، سرنشین جلو، جانبی سرنشینان جلو، پرده ای، زانویی راننده و سیستم های ترمز و پایداری پیشرفته از جمله ABS-EBD-BAS-TRC-VSC ... اشاره کرد.
هم اکنون با عرضه این خودرو توسط ایرتویا، علاقه مندان می توانند مدل ۲۰۱۷ تیپ B و A پریوس را به صورت تحویل فوری به ترتیب با قیمت نهایی 149.500و 146.500 میلیون تومان خریداری نمایند.
لازم به ذکر است مدل دیگری از پریوس تیپ B نیز با امکان انتخاب آپشن "نمایش اطلاعات بر روی شیشه جلو HUD))" نیز با قیمت نهایی 156.500 در این بخشنامه موجود می باشد.
همچنین شرکت ایرتویا جهت رضایت هر چه بیشتر خریداران محترم، در کنار گارانتی ۵ سال یا ۱۵۰هزار کیلومتر خودروی پریوس که این گارانتی شامل کلیه قطعات و تجهیزات خودرو ( به غیر از قطعات مصرفی) از قبیل موتور، گیربکس و ... می شود، به عنوان هدیه ویژه گارانتی ۷ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر را نیز برای تعویض باتری ولتاژ بالای سیستم هیبرید (HV) در نظر گرفته است .
مجوز ورود به طرح ترافیک از مزایای دارندگان خودروی پریوس
با پیگیری های شرکت ایرتویا و همکاری معاونت محترم حمل و نقل شهرداری تهران، مقرر گردید تمامی دارندگان خودروهای پریوس با توجه به آلایندگی بسیار کم این خودرو، پس از ثبت نام رایگان آرم طرح ترافیک، بدون هیچ محدودیتی امکان تردد در محدوده های طرح ترافیک را دارا می باشند
جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط فروش محصولات تویوتا و لکسوس بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

https://goo.gl/J7UBmZ

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/15
سلام.مگر درصد عوارض اتومبیلهای برقی چقدر است؟مگر نباید کمتر از بنزینی باشد؟
1395/9/16
تویوتا پریوس در بازار جهانی هم چندان ارزان قیمت نیست و در آمریکا خانواده های متوسط و یا شرکت های تاکسیرانی پریوس میخرن
خودروهای هیبریدی به دلیل وجود باتری و سیستم موتوری پیچیده گران تر از خودروهای بنزینی معمولی هستند البته عمر کار خودروهای هیبریدی بیشتر از بنزینی معمولی هست
1395/9/16
درست می فرمایید ولی در کل جهان قیمت ماشینهای هیبرید از بنزین سوز بیشتر هست اگر مالیات و هزینه اسقاط و شماره گذاری بهش اضاف بشه+ سود وارد کننده و گارانتی میشه همین!
حتی اگر خودت بتونی وارد کنی فقط و فقط سود وارد کننده و گارانتی از قیمت خودرو کم میشه!
متاسفانه!!!!!
1395/9/16
سلام. عوارض گمرکیش کمتره. برای ماشین های عادی باید 4 تا خودرو از رده خارج کنید ولی برای هیبریدها فقط یکی! این را اطلاع درستی ندارم اما متوجه شدم که الان واردات تویوتا گویا فقط از طریق ایرتویا انجام پذیر است!!