موضوعات داغ

پژو ۲۰۶ سه ستاره شد

عکس مطلب اول
ایکوپرس: نتایج ارزشیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتهی به آبان، حکایت از ارتقای کیفی پژو ۲۰۶‌هاچ‌بک به سطح سه ستاره دارد. در آخرین گزارش ارزشیابی ملی خودروهای ساخت داخل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، محصول پرطرفدار و جوان پسند ۲۰۶ موفق به کسب رتبه کیفی سه ستاره شد.بر مبنای این گزارش، اجرای برنامه‌های بهبود کیفی در فرآیند تولید این محصول اعم از طراحی، تولید، کیفیت، تامین و فروش ایران خودرو منجر به کسب این موفقیت شده است. این گزارش می‌افزاید، محصول ۲۰۶ که در آبان‌ماه بیشترین سهم تیراژ تولید در میان خودروهای سواری ساخت داخل را داشته براساس ارزیابی‌های سختگیرانه شرکت بازرسی سه ستاره کیفیت را کسب کرده و تقویت نقاط بهبود این محصول در خطوط تولید ایران خودرو همچنان ادامه دارد. در جدول رتبه‌بندی کیفیت خودروهای ساخت داخل در آبان‌ماه، محصولات سوزوکی گراندویتارا، رانا، تندر ۹۰ دستی و اتوماتیک و همچنین وانت تندر ۹۰ در سطح کیفی سه ستاره قرار گرفته‌اند.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/17
به زودی و بر اساس ارزیابی‌های سختگیرانه شرکت بازرسی پراید پنج ستاره کیفی خواهد گرفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
1395/9/17
خدایی این 206 های تولید شده تو فرانسه عحب کیفیت مونتاژی داشتن ، آدم یه ذره درز و فاصله نافرم نمیبینه تو بدنه ، ازش کیفیت میبارید واقعا !
1395/9/17
با صرف فعل خواستن میتونید دو تا ستاره دیگه هم بدید و این خودرو بی رقیب رو 5 ستاره کنید و تا صد سال دیگه تولید کنید و به مردم بندازید.
1395/9/17
همشون همون لگن هايى هستن كه بودن...
1395/9/18
ستاره های کیلویی
اصلن بزن 100 ستاره چه فایده
گاری اشغال و بی کیفیت چینی و ایرانیزه شده
رانا شو داشتم تندر 90 پارس خودرو داشتم الانم سراتو 2000 سایپا همشون اشغال
فقط با پلاستیک و اهنهای بازیافتی تولید میشن