موضوعات داغ

تویوتا پریوس را اسپرت ببینید

عکس مطلب اول
تیونر نه چندان مطرح "کن استایل (Kenstyle) که به نظر می‌رسد فعالیت خود را در کشور ژاپن دنبال می‌کند، یکی دو روز گذشته از آخرین پروژه کاری خود پرده برداری کرد که بر روی جدیدترین نسخه از تویوتا پریوس صورت پذیرفته تا ظاهری اسپرت از این خودروی پاک ژاپنی به نمایش بگذارد.
پریوس همواره به دلایل مقرون به صرفه بودن و بالابردن بهره وری آن، دارای طراحی نه چندان دلچسب و زیبایی است و حتی در آخرین نسخه از تویوتا پریوس هم سعی شده از یک طراحی زیباتری استفاده کنند، به همین دلیل چراغ‌های پیشانی را شبیه به نوک پیکان (تیروکمان) و مه شکن‌هایی جدید را هم در دو طرف سپر نصب کرده‌اند که خب چندان تغییرات زیبایی صورت نگرفته است.

تویوتا پریوس کن استایل

حال برای تکمیل کار تویوتا و زیباسازی خودروی دوست دار محیط زیست پریوس، "کن استایل" دست به کار شده و اول از همه یک بامپر بزرگ (بیشتر تزیینی) در زیر سپر جلو نصب کرده‌اند و بعد از آن هم یک رکاب در زیر درها و سیستم تعلیقی اسپرت در چهار گوشه اتومبیل نصب کرده‌اند تا حس و حال یک خودروی اسپرت به ماشین دوست دار محیط زیست تویوتا تزریق شود.
از لحاظ فنی هم گفته شده به خاطر پیچیدگی‌های سیستم هیبریدی پریوس، کاری به کار سیستم محرک نداشته و این یعنی اینکه تمامی این تغییرات و نصب قطعات آیرودینامیکی و... برای همان 121 اسب بخار (90 کیلووات) قدرت سابق است که می‌تواند در مواقعی حتی مشکل ساز هم باشد، چون بامپرها نیرویی رو به پایین تولید می‌کنند و می‌تواند در عملکرد خودرو تاثیرگذار باشد، ولی در عوض به جای داشتن یک خودروی حوصله سربر با یک طراحی ساده، ماشینی اسپرت و جذاب خواهید داشت که قطعا نگاه خیلی از مردم را به سمت خود جلب می‌کند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/18
قشنگ شده، هر کی دوس نداشت میتونه بگه سیستم فنر و تعلیق دست کاری نشه
1395/9/18
توشم اگه عوض می کرد خوب بود.
من نمی دونم چرا کیلومتر شمار باید وسط داشبورد باشه!!!!!!!!
1395/9/19
چند وقته دارم با خودم کلنجار میرم که یه پریوس بخرم جلوش یه ذره نا فرمه