موضوعات داغ

هیچ برند اروپایی رسما به ایران نیامده است

عکس مطلب اول
دنیای اقتصاد: در حالی وزارت صنعت و معدن و تجارت مهلت دیگری برای کسب مجوز نمایندگان غیر مستقیم از شرکت‌های مادر در نظر گرفته که روز گذشته مدیر فروش و بازاریابی پرشیا خودرو در نشستی با خبرنگاران اعلام کرد که تاکنون هیچ کدام از برندهای خودروساز اروپایی به‌طور رسمی وارد ایران نشده‌اند و مذاکراتی که بعد از برجام شروع شده بود هنوز ادامه دارد. پیام صالحی اعلام نتایج انتخابات آمریکا را دلیل اصلی سکوت شرکت‌های مادر در این زمینه عنوان کرده است. وی همچنین تصمیم‌گیری نهایی در مورد اخذ نمایندگی رسمی از شرکت BMW را به سه تا شش ماه آینده موکول کرد. مدير فروش و بازاريابي پرشيا خودرو همچنين درباره اولتيماتوم وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره اخذ مجوز رسمي از اين وزارتخانه هم گفت: به‌دليل پيامدهاي انتخابات آمريكا و تصميم شركت‌هاي خارجي براي فرصت ٣ تا ٦ ماهه براي همكاري با ايران، اين وزارتخانه هم احتمالا تصميم خود را به تعويق مي‌اندازد.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/18
آقا تا کی اینا سر ملت کلاه میزارن ؟
برید ببنید آلفارومئو نمایندگی از شرکت اصلی رو به ایران داده این دزدای بدبخت دارن زور میزنن بیشتر مردمو بچاهن
حرفاشونو بریزین دور یه سیفونم روش!
1395/9/18
DS کاملا رسمیه ...
1395/9/20
چون چینیه
1395/9/18
مستقیم ترین نمایندگی همین پرشیا خودرو است که آن هم از طریق نمایندگی پیش از انقلاب آقای وهابزاده که پس از انقلاب نمایندگی را به ترکیه و با گروه بروسان ترکیه ادغام کرد گرفته شده است. در حال حاضر نماینده اصلی نداریم حتی تویوتا...
1395/9/20
این وزیر صنعت و معدن هم که فقط به فکر سنگ اندازی در مسیر واردات ماشینای باکیفیت، و خالی کردن جیب مردم و پر کردن جیب فرقون سازا هست!!!