موضوعات داغ

گزارش چهارمین رالی قهرمانی کشور + عکس

عکس مطلب اول
نوشته و عکس از حمیدرضا درجاتی

چهارمین رالی فصل ۹۵ مسابقات قهرمانی کشور، با پیروزی محمدمهدی ابوترابیان از تیم گردشنما به پایان رسید تا راننده خودرو پژو ELX، اختلاف خود در صدر جدول را به ۱۲ امتیاز افزایش دهد تا قدم بلندی برای قهرمانی فصل برداشته باشد. این مسابقه از پیست سرزمین ایرانیان در شهر پرند استارت خورد. البته شروع نمادین این مسابقه در پیست مجموعه ورزشی آزادی در روز چهارشنبه انجام شد.
ابوترابیان که از این رالی به تیم گردشنما پیوسته بود، از میانه روز اول رالی دو روزه پرند، در رده اول قرار گرفت و تا پایان مسابقه این رده را حفظ کرد و موفق شد تا علی کلهر، راننده تیم سایپا (که بعد از دو سال به رالی بازگشته بود) را پشت سر خود نگه دارد تا راننده با تجربه خودروی ریو، مقام دوم را بعد از اولین بازگشت سایپا کسب کند.
بعد از علی کلهر و کمک راننده‌اش، کامران حاتم خانی که در رده دوم قرار گرفتند، اردلان غزنوی و شهرام برادران از سایپا به مقام سوم رسیدند که رقابت نزدیک و جذابی با آرمان طاهردوست راننده تیم ستارگان سرعت برای کسب این عنوان داشتند. غزنوی که با خودروی پراید در رالی پرند شرکت می‌کرد توانست با اختلاف ۱۳ ثانیه سریع‌تر از خودروی پژو ۲۰۶ تیپ ۵ طاهردوست به خط پایان رالی پرند در منطقه سرزمین ایرانیان برسد تا تیم سایپا در بازگشت خود به رالی صاحب دو سکوی ارزشمند شود و تیم اول رالی پرند باشد‌. تیم‌های گردشنما و ستارگان سرعت نیز در این مسابقه به ترتیب دوم و سوم شدند.
ابوترابیان و کمک راننده‌اش، مسعود اسماعیل زاده موفق شدند با پیروزی درخشان در رالی پرند، که با مقام چهارمی آرمان طاهردوست و کناره‌گیری میثاق قاسمی به دلیل نقص فنی و واژگونی خودرو همراه بود، فاصله بسیار کمی تا کسب اولین عنوان قهرمانی سال خود داشته باشند. در جدول رده‌بندی فصل راننده‌ها، محمدی‌مهدی ابوترابیان با ۶۷ امتیاز صدرنشین است، آرمان طاهردوست با ۵۵ امتیاز دوم است و میثاق قاسمی با ۳۱ امتیاز سوم است.
فصل ۹۵ مسابقات رالی قهرمانی کشور، با رالی اصفهان در بهمن ماه ادامه پیدا می‌کند و در اسفند ماه با رالی سمنان به پایان می‌رسد. در ادامه می توانید تصاویر زیبایی را که از این رالی تهیه شده است را در گالری تصاویر مشاهده نمایید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/20
ببینید خودرو بانک ، تا زمانی که ازش فیلم تهیه نکنین و به سمع و نظر مردم نرسونین این گزارش جذابیت خاصی نداره . همه جذابیت گزارش رالی به فیلمشه نه چند تا عکس .
حرف من هم در غالب پیشنهاد بود هم انتقاد . با تشکر