موضوعات داغ

سربازان شورلت به جان هم افتادند + فیلم

عکس مطلب اول
یکی از مهم‌ترین سوالاتی که برای مخاطبان و کارشناسان خودرو مطرح شده است، بدون شک عملکرد پیشرانه 6.2 لیتری LT4 شورلت بر روی دو خودروی کاملا متفاوت کوروت Z06 و کامارو ZL1 است، تا اینکه نهایتا یک فیلم از تست درگ میان این دو خودرو منتشر شد.
به گزارش خودروبانک، با ورود به جزییات پیشرانه 6.2 لیتری LT4 این خودرو، به یک موتور V-8 آلومینیمی با ورودی‌های هوای تیتانیمی و پیستون‌های آلومینیمی تقویت شده به همراه خروجی‌های ضد زنگ اگروز برخورد خواهیم داشت که با کار بی‌وقفه و دقیق انژکتورهای تزریق مستقیم سوخت، می‌تواند حداکثر نیرویی 625 اسب‌بخاری و همچنین گشتاوری معادل 861 نیوتن‌متر را از میان سیلندرهای شورت کوروت Z06 بیرون کشید.
علاوه بر پیشرانه قدرتمند هشت سیلندر 6.2 لیتری این خودرو، دو گزینه متفاوت انتقال قدرتی هم در نظر گرفته شده است که شامل جعبه دنده هفت سرعته دستی و هشت سرعته اتوماتیک مجهز به پدال‌های تعبیه شده در پشت فرمان می شود.
به گزارش خودروبانک، در مقابل شورلت کوروت Z06 دیگر محصول جنرال موتورز یعنی شورلت کامارو ZL1 قرار گرفته است که به یک سیستم تعلیق مغناطیسی، ترمزهای برمبو، دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی و انتخاب حالت‌های مختلف رانندگی برای بهبود عملکرد این خودرو مجهز شده است. اما مهم‌تر از این‌ها، قسمت مولد قدرتی شورلت کامارو ZL1 است که متخصصان شورلت از پیشرانه‌ای 6.2 لیتری هشت سیلندر سوپرشارژر LT4 استفاده کرده‌اند که با داشتن بروزرسانی‌های جدید، می‌تواند حداکثر قدرت 640 اسب بخار و گشتاور 868 نیوتن متر را تولید کند که به درخواست مشتری، به یک جعبه دنده 6 سرعته دستی یا 10 سرعته اتوماتیک مجهز خواهد شد.
حال در این تست درگ، جنگ میان دو خودروی کاملا متفاوت ولی با پیشرانه‌ای یکسان بالا گرفته است که در این بین شورلت کامارو به واسطه بروز بودن، حدود 15 اسب بخار قدرت بیشتر از شورلت کوروت Z06 دارد، ولی خب شورلت کوروت هم یک خودروی اسپرت با وزنی کمتر به شمار می‌رود که این مورد می‌تواند در نتیجه‌ی درگ تاثیرگذار باشد. حال می‌خواهیم در ادامه عملکرد هرکدام را در قالب یک ویدیو مقابل یکدیگر مشاهده کنیم. پس در ادامه با خودروبانک همراه باشید تا برنده این جدال نزدیک را بهتر بشناسید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/22
داداش به قرآن داری اشتباه میزنی اقا کجای دنیا z06 شورولت 625 اسب بخاره ؟؟؟ در ضمن گشتاور881 n.m به والله