موضوعات داغ

وقتی حادثه هیچگاه خبر نمی‌کند + فیلم

عکس مطلب اول
حوادث جاده‌ای بدون شک جزیی جداناپذیر از چرخه حمل و نقل هستند و قطعا هیچکس دلش نمی‌خواهد چه به صورت عمدی و یا چه به صورت غیرعمدی قربانی یکی از حوادث جاده‌ای باشد. حتی اگر شما محتاط‌ترین فرد بر روی کره زمین هم باشید، شک نکنید که حادثه خبر نمی‌کند و با یک ترکیدگی لاستیک و یا لغزنده بودن سطح جاده دچار حادثه می‌شوید و یا وسیله‌ای نقلیه بی احتیاط با شما برخورد می‌کند.
از این دست حوادث متاسفانه کم نداریم و فیلم‌های گوناگونی هم از دوربین‌های ترافیکی و یا دوربین‌هایی که بر روی خود اتومبیل‌ها نصب می‌شود، ضبط شده و برخی از آنان برای عبرت آموزی سایر رانندگان در رسانه‌ها پخش می‌شود. حال ما هم در این مقاله قصد داریم شما را دعوت به تماشای ویدیویی عبرت آموز کنیم که توسط گروه خودروبانک در انتهای مقاله بارگذاری شده است.
شاید با تماشای این ویدیو به نتیجه خاصی نرسید و صرفا یک حادثه خیابانی دردناک را مشاهده کرده باشید، ولی در پشت پرده این ویدیو که در روسیه اتفاق افتاده است، نکات مختلفی دیده می‌شود که اولین آن می‌تواند گردش به چپ در تقاطع‌ها باشد که سرخود و بدون احتیاط صورت می‌گیرد و در نتیجه باعث تصادفاتی اینچنینی می‌شود.
دیگر موضوع مهم در مورد این ویدیو هم می‌تواند رانندگی محتاطانه قبل از رسیدن به تقاطع‌ها باشد. شاید بتوان گردش به چپ اتومبیل را یکی از عوامل اصلی خلق این حادثه عنوان کرد، ولی خب عقل سالم ایجاب می‌کند که قبل از رسیدن به تقاطع حتی اگر چراغ راهنمایی و رانندگی سبز باشد، سرعت وسیله نقلیه را کاهش داد و با احتیاط از تقاطع عبور کرد تا شاهد چنین اتفاقاتی نه در روسیه، بلکه در کشور خودمان هم نباشیم که متاسفانه کم هم نیستند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/22
من دلم برا هیچکس نسوخت جز آون بی ام و شاسی بلنده، الکی سپرش شکست،.. فکر کن آگه ایران بود آون یارو راننده خلاف کاره باید کل بیمه رو میداد برای آون بی ام و، خسارت موتور رو باید از جیبش میداد
1395/9/22
خدا بیامرز خیلی به موتور سواری علاقه داشت