موضوعات داغ

میتسوبیشی ASX فیس لیفت توسط آرین موتور رونمایی شد + قیمت و فیلم

عکس مطلب اول
امروز عصر طی مراسمی در شرکت آرین موتور، نماینده رسمی شرکت میتسوبیشی در ایران، از فیس لیفت میتسوبیشی ASX رونمایی شد و خودروبانک نیز برای پوشش مناسب از این محصول جدید حضور داشت.
میتسوبیشی ASX خودروی کراس اوور کامپکت و جمع و جوری است که از سال ۱۹۹۱ بر روی خط تولید کمپانی میتسوبیشی قرار دارد. این خودرو در برخی بازارها با نام RVR و در برخی بازارها نظیر امریکا نیز با نام اوتلندر اسپرت شناخته می‌شود.
نسل نخست این خودرو که بیشتر شبیه به یک MPV بود تا یک کراس اوور بین سال های 1991 تا 1997 بر روی خط تولید قرار داشت. نسل دوم این خودرو نیز از 1997 تا 2002 وارد خط تولید شده و با نام چاریوت گرندیس شناخته می شود. عرضه‌ی این دو نسل از ASX هم زمان بود با عدم حضور چندان گسترده‌ی میتسوبیشی در بازار کشورمان که سبب شد این دو خودرو به بازار ایران راه پیدا نکنند.

رونمایی از میتسوبیشی ASX فیس لیفت

رونمایی از میتسوبیشی ASX فیس لیفت

اما پس از آنکه آرین موتور نمایندگی میتسوبیشی را فعال کرده و با انسجام بیشتری به تقویت میتسوبیشی در بازار ایران پرداخت، یکی از اولین محصولاتی که توسط این شرکت در بازار کشور عرضه شد نسل سوم ASX بود. نسل سوم این خودرو نخستین بار در سال ۲۰۱۰ رونمایی شد و طراحی جذاب آن بیشتر شبیه به مدل لنسر است.
میتسوبیشی ASX عرضه شده در ایران دارای موتور ۲ لیتری از سری 4B1 میتسوبیشی است که یک موتور تنفس طبیعی دو لیتری چهار سیلندر مجهز به سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ ها است. ضریب تراکم این موتور ۱۰ به 1 بوده و می‌تواند 148 اسب بخار قدرت در 6000 دور بر دقیقه و 199 نیوتون متر گشتاور را در 4250 دور بر دقیقه تولید کند.
شمع های استفاده شده در موتور میتسوبیشی ASX از نوع ایریدیومی هستند و دوام بسیار بالایی دارند ضمن اینکه سیستم تایمینگ نیز از نوع زنجیری بوده و این خودرو نیازی به سرویس تسمه تایم در فواصل زمانی مشخص ندارد که همه ی این موارد سبب شده تا هزینه ی نگهداری این خودرو بسیار پایین باشد.

میتسوبیشی ASX

قیمت میتسوبیشی ASX

با چنین موتوری، ASX میتواند در عرض 9.5 الی 10 ثانیه سرعت خود را از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برساند و حداکثر سرعت آن نیز به 180 کیلومتر بر ساعت می رسد.
در این مراسم علی شکوهی، مدیر بازاریابی گروه آرین گفت که این شرکت قصد دارد به سهم 10 درصدی از کراس اوورهای بازار برسد و برای این امر تمهیدات لازم برای خدمات پس از فروش این خودرو نیز اندیشیده شده و قبل از ورود خودروها، قطعات آن ها در انبار ذخیره شده اند.
شکوهی همچنین گفت که مشکلات خودروهای آمریکایی تاثیری بر فعالیت این شرکت ندارد و همانند گذشته محصولات جدید این شرکت به ایران نیز راه خواهند یافت. در مورد گسترش نمایندگی های خدمات پس از فروش این شرکت گفت که اخیراً 8 نمایندگی دیگر به شبکه آرین موتور اضافه شده و تعداد نمایندگی ها به 30 رسیده است.
قیمت میتسوبیشی ASX فیس لیفت 171 میلیون و 900 هزار تومان اعلام شد که این رقم برای مشتریانی است که از روز یک شنبه هفته آتی ثبت نام کنند و مشتریان قبلی که برای این خودرو ثبت نام کرده بودند، با همان قیمت قبلی خودروی خود را تحویل خواهند گرفت.
در زیر می توانید فیلم این خودرو به همراه مصاحبه خودروبانک با آقای علی شکوهی، مدیر بازاریابی شرکت آرین موتور، را مشاهده کنید:

نظرات کاربران

32 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/21
کسی خبر نداره کی از اوتلندر 2017 رونمایی میکنن؟چه تغییراتی نسبت به 2016 داشته؟
1395/9/22
ماه ديگه آگهي مي ده به علت استقبال بي نظير مشتريان پارت اول فروش رفت !!!
( البته منظورش همين سه تاي تو نمايشگاس )
حالا باز اگه مونتاژ خود ژاپن بود با اين قيمت مي ارزيد
1395/9/22
نیما جان
اوتلندر 2017 چون هیچ تغییری نسبت به 2016 نداشته رونمایی نمی شه
آرین موتور تحویل اوتلندر 2017 رو شروع کرده از 2 ماه پیش حدوداً
1395/9/21
171 میلیون ب خودورویی ک حداکثر سایزش اندازه توسان هستش !
1395/9/22
قیمت خودرو به سایزه ! هرچی بزرگتر گرون تر هرچی کوچیتر ارزون تر الان مثلا جولیتا چون از توسان کوچیکتره باید ارزون تر باشه یا چون هم سایز ال 90 هست باید 50 تومن باشه ! واقعا بعضی ها موقع نظر دادن حتی 1% در مورد حرفی که می خوان بنویسن فکر نمی کن ابن حرفا خنده داره و نشون دهنده سواد نا کافی شماست پس بهتره بجای نظر دادن سکوت کنید و بیشتر گوش کنید و یاد بگیرید .
1395/9/21
۱۷۲ میلیون؟ نوش چنده؟!
1395/9/22
عزيزم نوش 172مليونه ديگه
كاركردشو صدو بيست سي بيشتر نمي خرن
1395/9/22
در کیفیت محصولات میتسوبیشی شکی نیست...ولی بازار دست دوم خوبی ندارند...قیمت asx 2017 هم خیلی بالا هست در حالی که سیستم صوتی راکفورد روش حذف شده و تغییرات چشمگیری نسبت به مدلهای 2016 نداره..در کل با این قیمت در عین شایستگی محکوم به شکست هست
1395/9/22
تازه ميگن تايلندي هم هستن
1395/9/22
اشتباه میگن! عزیز دلم!!
ژاپنی هست....توش شکی هم نی!
1395/9/23
بازار دست دوم رو درست میگین، به نظر من هم توی ایران یکی از اصلی ترین فاکتورهاست که میتسو توش ضعیفه
1395/9/22
چه فیلم خوبی درآورده بودین، بهترین گزارش ها رو معمولاً تهیه می کنید
عالی
1395/9/22
میستسوبیشی هم دیگه شورشو در اورده .جدا از این که ارزش زیادی براش قائلم اما انگار جرات طراحی و ساخت یه ماشین جدیدو به خودشون نمیدن .اینم از وضع فیس لیفتاشون
1395/9/22
یا چه اعتماد به نفسی 172 میلیون ؟؟؟؟؟؟ حتما 10 درصد بازارو میگیری آرین موتور جان !!!!!!!
حیف این ماشینا که با این قیمتای .............................................................................!!!!!!
1395/9/22
واقعا از لحاظ کیفیت میتسوبیشی یکی از بهترین های جهانه و خودرو هاش فوق العاده کم هزینه و بدونه استهلاک هستن ... در بین محصولات یکی از محبوب ترین و ایمن ترین خودرو در کلاس خودش ای اس ایکس هست که ایمن ترین شاسی بلند بازار آمریکا شده ,با خرید محصولات ژاپنی با اطمینان از سطح استاندارد بالا از خودرو با کیفیت و با هندلینگ درجه یک و بی رقیب لذت ببرید .
1395/9/22
خیلیییی گرونه، سرویسهای دوره ایش هم واقعا گرونه. تو کشوری که درامد ماهیانه اغلب مردم به زور به 2 یا 3 میلیون میرسه 171 میلیون واسه یک ماشین اقتصادی مثل این واقعا گرونه
1395/9/22
قیمت مثل تمامی ماشینای دیگه موجود در ایران، یعنی معادل خون پدرشون!!!
1395/9/22
170 تومن، چه خبره بابا!!! آدم داخلش رو نگاه می کنه ارزون سازی شدگی از سر و روش می باره!!! بعد یکی نیست بگه این کجاش اتاق یه ماشین 170 تومنی که کیفیت متریالش انقدر پایینه؟!؟! آپشناش هم که در حد صفر!!!
1395/9/22
سلام.خب مجبورتون نکردن میتونید برید کره ای مثل توسان اشغاله کپی لیفان ایکس50 رو باکیفیت و سواری افتضاح 190 بخرید حتما اون ارزونه.
1395/9/22
دوست عزیز منظورت از آپشن در حد صفر چیه؟؟؟!!!!!! اولا داری میتسوبیشی میخری نه اسباب بازی کره ای
بعد MOONROOF داره به جای سانروف
DAY LIGHT داره
گرمکن صندلی داره
کیلس هست
سنسور نور داره
سنسور باران داره
آینه های برقی داره
صندلی راننده برقی تنظیم میشه
کروز کنترل داره
سیستم بلوتوث داره
ایربگ زانوئی رو علاوه بر همه ایربگهای جانبی اضافه داره که تعداد محدودی ماشین وارداتی الان دارن
چراغ مخصوص پیچیدن داره
روکش چرم داره
قابلیت فرمان صوتی داره که امکان صحبت راننده با سیستم صوتی ماشین رو میده (در صورت تسلط به زبان انگلیسی)
قیافه هم کاملا سلیقه ای هست از نظر من ممکنه یک چیز قشنگ باشه از نظر شما نباشه.
لطفا میشه بیای بگی منظورت از آپشن چیه که این ماشین نداره؟؟؟یادت هم باشه لکسوس نخریدی. یک ماشین اکونومی داری میخری. اینی که تو این کشور باید 170 پولش رو بدی هم خودتون میدونید ربطی به این ماشین نداره. یک جوری تعجب میکنید از قیمتش انگار بنز تو این مملکت 80 میلیونه اونوقت اینو دارن این قیمت میفروشند
1395/9/23
ارزون سازی؟؟؟؟هنوز تفاوت کیفیت متریال رو نمیدونید.همون بهتر برید اسپورتیج که سواریش مثل گاریه سوار بشید
1395/9/22
جلوش زشت شده
1395/9/22
واقعا این خودرو نیو فیس شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اخه با تعویض چلو پنجره و رینگ سایز 18 کی گفته که ماشین نیو فیس میشه ؟؟؟؟!!!!!!!!!! خب شما برید تو بازار باخرید یک دست رینگ و تعویض چلو پنجره راحت میتونید چهره ماشینو عوض کنید........خودروسازهای جهان وقتی میگن ماشین نیوفیس شده یعنی چهره کلی خودرو باید عوض بشه وتغییراتی در موتور ماشین انجام میدن واز همه مهم تر چرا باید این خودرو 171 میلیون باشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خب شما بااین قیمت راحت میتونی اسپرتیج یا توسان یا سانتافه اتاق قدیم بخرید...میتسوبیشی درایران شکست خورده و آمار فروشش نشون میده که کسی سمت این خودرو نمیره--شرکت میتسوبیشی در ایران نمایندگی زیادی نداره واین خودرو بااین قیمت وحشتناک وموتور 2000 که اصلا که قدرتی نداره هیچوقت نمیتونه با رقباش حرفی برای گفتن داشته باشه....الان خورد جک جی 5 چینی موتورش 2000 هستش واسب بخارش دقیقه 145 واین خودرو هم همینطور...درکل این خودرو ارزش خرید نداره واگر بارقیبای کره ایی بخوایم ارزیابی کنیم واقعا بیخوده....
1395/9/23
نظرتو فقط میشه گذاشت رو حساب بی سوادی اتفاقا اگه شرکت های بزرگ و اصیل خودرو سازی نگاه بکنی برای فیس لیفت محصولاتشون تغییره زیادی ایجاد نمی کنن مثلا میشه بمن بگی تفاوت جولیتا فیس لیفت با قبل از فیس لیفت چیه ,در مورد قدرت و شتاب ای اس ایکس هم بهت بگم که تمام خودروهایی که اسم بردیو توی درگ می زنه اونم با اختلاف توی توهم سانتافه و توسان یا اسپرتج بمون هرکسی لیاقت میتسوبیشی سوار شدن نداره
1395/9/23
برو با اون اسپورتیج ات
1395/9/24
آقا Neder حالا شما زياد به خودت فشار وارد نكن عزيزم
1395/9/22
آخه میتسو اونم asx .با ۱۷۰ تومن واقعاً آرین موتور فکر کرده مردم رو ا**اغ گاز گرفته . حاضرم داسه ماشین چینی جان فشانی کنم ولی واسه asx .حتی۱۷۰ندم به نظرم توسان و اسپرتیج با اختلاف قیمت بیشتر ارزش خرید بیشتری دارن .
1395/9/22
170 میلبون برای ماشینی که فقط امکانات پایه داره اقا شما برید توسان 2016 رو یا حتی اسپورتیج 2017 رو ببینید والا از خریدن این ماشین پشیمون می شید
1395/9/24
سلام.نظرات همه دوستان محترم.
۱- تا جایی که من میدونم قیمت تمام شده توسان حدود۲۰۰ تا۲۱۰ میباشد که شرایط اقساطیش هم با بهره هست. با کارمزد بالا. ولی حداقل asx میشه اقساطی بدون بهره گرفت که عامل بسیار مهمی است.
۲- توسان و اسپرتیج ماشین های خوبی هستن که از لحاظ کابین و امکانات از asx بهتر و شکیل تر ان ولی از لحاظ فنی و مطالعاتی که من در مورد گیربکس Cvt کردم واقعا سیستم به روز و جالبیه که این ماشین را روان کرده. شخصا هم از سقف پانورما یک تکه asx خیلی خوشم امده.

1395/9/24
وقتی هر سال بیشتر از رقباش عقب میوفته و باعث شده عنوان بدترین SUV بازار آمریکا رو یدک بکشه، کاملاً ازش ناامید شدم و دیگه از ASX بابام خوشم نمیاد! از آلفارومئو جولیتا، مزدا CX-3، هوندا HR-V، سوبارو XV، دی اِس 3 و سایر خودروهای مشابه خیلی بیشتر از این خوشم میاد. به برندی که توی صنعت خودروسازی کشورش جزء 5 برند اول اون کشور نیست اعتماد بی جا نکنید!
1395/9/27
ماشین فقط ژاپنی ولا غیر
1395/9/30
کسی که خودرو ژاپنی سوار شده میدونه که شما چی میگی
همه خودروها خوبن ولی ژاپنی ژاپنیه نباید ایراد بیمورد گرفت