موضوعات داغ

مرسدس بنز E کلاس کوپه معرفی شد + فیلم

عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی مرسدس بنز برای اعلام حضور خود در نمایشگاه بین المللی دیترویت 2017، پیش نمایشی تصویری از مرسدس بنز E کلاس کوپه منتشر کرد.
فیلمی که مرسدس بنز به عنوان یک پیش نمایش و برای مقدمه چینی منتشر کرده است، توسط گروه خودروبانک آماده شده و در انتهای مطلب برای شما بارگذاری شده است، حال می‌خواهیم در ادامه مختصر صحبتی در خصوص این خودرو با توجه به فیلم منتشر شده و همچنین خبرهای ضد و نقیضی که بدست آمده، داشته باشیم.
به لطف تصاویر جاسوسی فراوانی که از محصول جدید مرسدس بنز گرفته شده و همچنین اشاراتی که در تیزر این خودرو شده است، می‌توان اشتراکات زیادی را در طراحی مرسدس بنز کوپه با دو مدل خودروی سدان و استیشن E کلاس پیدا کرد که بیشتر مربوط به طراحی قسمت جلوی ماشین می‌شود. یکی از قشنگ‌ترین بخش‌های تیزر هم می‌تواند نشان دادن چراغ‌های عقب E کلاس کوپه باشد که تاحدودی به سبک اتومبیل‌های C کلاس کوپه و S کلاس کوپه طراحی شده‌اند.
از بخش طراحی که خارج شویم، به یکسری اطلاعات فنی مرسدس بنز E کلاس کوپه خواهیم رسید که به صورت شایعه وار در رسانه‌های بین المللی منتشر شده است. این شایعات حاکی از آن دارند که مرسدس بنز E کلاس کوپه از همان موتورهای استاندارد E کلاس استفاده می‌کند که بر روی مدل‌های سدان و استیشن هم مورد استفاده قرار گرفته است، ولی در ادامه گفته شده امکان حضور پیشرانه‌ای شش سیلندر 3 لیتری هم وجود خواهد داشت تا مرسدس بنز E کلاس کوپه را قوی‌تر و اسپرت‌تر جلوه دهد.
در انتها نیز باید گفت که مرسدس بنز E کلاس کوپه به طور رسمی در نمایشگاه بین المللی دیترویت 2017 به نمایش عمومی در خواهد آمد، ولی تا قبل از شروع این نمایشگاه در ژانویه سال آینده، می‌توان منتظر معرفی آنلاین این خودرو بود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/9/23
مثل همیشه، زیبا و اشراف زاده! واقعا بیخود نیست که لقب لوکس ترین برند سال 2016 رو بهش دادن.
1395/9/24
لامصب ، فقط بنز عین بنزه